וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב ינסו להחתים את מקניל עוד השבוע, גינת: "זה היה מביך"

29.10.2018 / 7:40

האדומים צפויים לבצע שינוי מהיר אחרי התבוסה בדרבי, הפורוורד מתוסכל: "נצטרך להרים את עצמנו כדי לעשות משהו עם העונה"

ברני ארדוב

פתיחת העונה האומללה של הפועל תל אביב נמשכה אמש (ראשון) כשהקבוצה של דני פרנקו הובסה בצורה קשה 89:57 על ידי מכבי תל אביב ביד אליהו. האדומים לא נראו תחרותיים לרגע בדרבי, ובפיגרו ב-27 הפרש עוד ברבע השני, כשבמהלך הרבע האחרון ההפרש הרקיע עד 36 נקודות. ההפרש בסיום שווה להפסד הגבוה ביותר של האדומים בדרבי מאז חזרו לליגת העל בשנת 2012. בסיום המשחק העלו במועדון ציוץ שהביע את מחאתם על היכולת של השחקנים ותודה לקהל שהמשיך לעודד לאורך כל המשחק וגם בסיומו.

עם סיום המשחק נראו ראשי המועדון מסתודדים כדי לחשוב איך להוציא את העגלה מהבוץ. זה היה ההפסד השלישי ברציפות של האדומים, בעוד משחק נפל של השחקנים הזרים שתרמו ביחד 25 נקודות. אחת ההחלטות הראשונות שצפויות להתקבל בימים הקרובים היא על חזרתו של ג'רל מקניל. בקבוצה יעשו מאמצים להחתימו עוד השבוע, ולאחר מכן יתקבל החלטה מי מבין שני הגארדים - ג'מאל שולר או דאלאס מור, יפנה את מקומו.

עוד בנושא

מכבי תל אביב פירקה את הפועל תל אביב 57:89 בדרבי
ספאחיה מרוצה: "משחק הליגה הטוב ביותר שלנו עד כה"
ג'ארט ג'ק ואייזאה טיילור מועמדים להצטרף למכבי תל אביב

שחקן הפועל תל אביב תומר גינת מול שחקן מכבי תל אביב טאריק בלאק. ברני ארדוב
איך מוציאים את העגלה מהבוץ? תומר גינת/ברני ארדוב

שחקני הקבוצה שוחחו בחדר ההלבשה בינם לבין עצמם כדי לנסות ולהבין מה לא עובד. עם זאת, אחד השחקנים אמר במהלך הלילה כי לא נראה שזה אמור להשפיע, "יש פה חבר'ה שבשיחה הם ממש אחלה, אבל על המגרש זה לא עובד, החיבור לא קיים. אנחנו נראים כמו כמה שחקנים שלבשו אותה גופיה ולא כמו קבוצה".

גם הפורוורד תומר גינת לא הסתיר את ביקורתו על מה שקורה: "אנחנו לא יכולים להראות ככה, נצטרך להרים את עצמנו מהר מאוד כדי לעשות משהו עם העונה הזאת, כרגע זה לא נראה ככה", אמר השחקן שפתח את עונתו השלישית בקבוצה, "לבוא לדרבי ראשון של העונה בהיכל ולפתוח ב-13:2 להם, זה לא יכול לקרות, משהו צריך לקרות כדי שלא נגיע למצב הזה. שלושה שבועות אנחנו לא מוצאים את עצמנו בהרבה דקות של המשחק, זה לא נראה כמו משחק כדורסל, ונצטרך למצוא תשובות מהר מאוד".

על המצב החברתי הוסיף גינת: "כולם פה חבר'ה מדהימים, כיף להיות ביחד, אין לי תשובות טובות, אנחנו באים בכל יום להתאמן, חבל שזה נראה ככה. צריכים להרים את עצמנו. הליגה הזאת, זרים חדשים שבאים אליה, אם אתה לא בא ונושך, אז אתה נראה ככה ומפסיד משחקים, נצטרך להראות ככה כמה שיותר מהר. אם נוציא את המשחק הראשון נגד אילת, זה לא נראה טוב, אין ברירה, לבוא להראות ככה שוב מול הקהל שלנו ולגרום להם לא ללכת לישון, זה משהו שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו. אנחנו צריכים לקחת את הימים עד המשחק בחולון ולהרים את עצמנו. זה מביך, לבוא להראות ככה, זה נראה כאילו אנחנו מזלזלים בקהל. אנחנו לא מזלזלים בהם, אבל לעודד 40 דקות ככה קבוצה שנראית ככה, אסור לנו לעשות את זה שוב".

אחת הנקודות החיוביות היחידות שבהפועל יקחו מהמשחק היא שהם לא צפויים לקבל זימון לבית הדין של האיגוד, ואם כן לא מדובר באירוע חמור. מלבד מספר קריאות לעבר רגב פנאן בתחילת המשחק ובמהלכו על ידי חלק מהקהל עבר המשחק יחסית בצורה רגועה, כשגם הצעדה של האוהדים לפני המשחק עברה ללא אירועים מיוחדים. אוהד אחד שנתפס לפני המשחק כשהוא בגילופין, לא הורשה להכנס לאולם. על העובדה שהאוהדים לא מחאו בסיום, אמר אחד מאנשי המועדון שהיה מחוץ לאולם: "הקהל יודע שהמצב רע, וזה לא חוסר אכפתיות. נצטרך לשנות כיוון ומהר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully