וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב נערכת לברצלונה: מאמצים להכשיר את סקוטי ווילבקין

31.10.2018 / 17:45

הצהובים מתכוננים למשחק הקריטי בפלאו בלאוגרנה (ה', 22:00, ערוץ הספורט) ומנסים להכשיר את הרכז. גיא גודס: "הסגל שלנו יכול להיאבק מול כל קבוצה"

ברני ארדוב

מכבי תל אביב תמשיך מחר (חמישי) את מסע משחקי החוץ המאתגרים שהגרלת היורוליג זימנה לה לפתיחת העונה כשתפגוש את ברצלונה בפלאו בלאוגרנה בספרד. הצהובים שעומדים על מאזן 3:1 מאכזב אחרי ארבעה משחקים יודעים שעוד הפסד ליריבה שצפויה להתמודד איתם על הכרטיס לפלייאוף עשוי להיות קריטי. הספרדים נמצאים במאזן 2:2 כשבשני המשחקים האחרונים הם רשמו ניצחונות על דארושאפקה ובאיירן מינכן.

עוד בנושא
דיוויד בלאט: "צריך לעשות עבודה טובה בכל התחומים כדי שיהיה סיכוי לנצח"
ליגת האלופות: הפועל חולון הביסה את אופאבה 72:88
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

שחקן מכבי תל אביב, סקוטי ווילבקין. ברני ארדוב
הצהובים מקווים שיהיה כשיר. סקוטי ווילבקין/ברני ארדוב

הצוות הרפואי של הקבוצה עושה מאמצים להכשיר את סקוטי ווילבקין הפצוע בידו. השחקן ערך אתמול אימון ארוך שבמהלכו ממגע גופני, אולם טרם התקבלה החלטה סופית באשר לשיתופו. הצהובים כזכור חסרים גם את הרכז השני שלהם, גר'מי פארגו הפצוע בגבו, שממשיך לעבור טיפולים בארה"ב.

גיא גודס אמר לקראת המשחק: "מדובר במשחק שונה מהדרבי שעברנו, מול קבוצה מאוד כישרונית ועם סגל רחב ואיכותי מאוד. עלינו להישאר מרוכזים לאורך כל שלבי המשחק, ולהימנע מלחזור על הטעויות שעשינו מול אוליפיאקוס. במגרש בברצלונה יש אווירה מאוד ביתית, עם קהל שדוחף. כדי לנצח במקום כזה נצטרך לקלוע באחוזים טובים". עוזר המאמן הוסיף: "הסגל שלנו יכול להיאבק מול כל קבוצה, גם באריות היורוליג. התחלנו בהכנות היום, מחר נערוך אימון מלא ונתכונן לדברים ספציפיים שצריכים הכנה מיוחדת".

עוד באותו נושא

ספאחיה מבהיר: "השוק בעייתי, לא נביא שחקן רק כדי להגיד שהבאנו"

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully