וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שחר שוקל להשאיר את רוטן לפחות עד המשחק מול בית"ר

31.10.2018 / 12:56

הבעלים שוחח שוב עם אלאך, שהבהיר כי הוא תומך בהשארת המאמן. לפי גורם המעורה בפרטים, שחר נוטה לא לבצע זעזוע בגלל שאין לו מחליף שהוא יכול למנותו בלב שלם

המנהל המקצועי של מכבי חיפה מו אלאך שוחח היום (רביעי) עם הבעלים יעקב שחר והבהיר לו שהוא דבק בעמדתו שפרד רוטן צריך להישאר כמאמן הקבוצה למרות ההתרחשויות האחרונות. כזכור, שחר לא שבע רצון בלשון המעטה מתפקודו של רוטן, כאשר התקרית עם ההנהלה ועם הצוות המקצועי הישראלי לא הוסיפו נקודות זכות למאמן ההולנדי.

עוד בנושא:

יעקב שחר נחוש לפטר את פרד רוטן, יוסי אבוקסיס הצהיר: נשאר בבני יהודה
למרות הניצחון: פרד רוטן צפוי לסיים את דרכו במכבי חיפה

מו אלאך חותם עם יעקב שחר כמנהל המקצועי של מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
אלאך ממשיך לתמוך בהשארת רוטן/אתר רשמי, מכבי חיפה

אלא שבשלב זה שחר נוטה שלא לעשות מהלך בניגוד לרצונו של אלאך ושוקל ברצינות להשאיר את רוטן בתפקידו לפחות עד אחרי המשחק נגד בית"ר ירושלים. לפי גורם המעורה בפרטים, אחת הסיבות העיקריות ששחר נוטה להשאיר את רוטן, היא שאין לו מועמד אחר שהוא יכול בלב שלם למנות אותו באמונה שישדרג משמעותית את הקבוצה. רוני לוי, אלי גוטמן ורן בן שמעון הם רק חלק משהמות שהועלו בצירוף לשמות של מאמנים זרים אך שחר כרגע לא ממהר לעשות מהלך נחפז.

בצד המקצועי, רוטן ממשיך באימונים כרגיל, כאשר סיידובה סומא יקבל דקות רבות יותר במשחקים הקרובים. בשלב זה סומא לא כשיר ל-90 דקות, אך יקבל כמות דקות משמעותיות בהרבה. מי שעשוי לחזור להרכב הוא מיכיל קראמר, כאשר בנוסף ישנה התלבטות בין עמית זנטי לבין ניקיטה רוקאביצה בחלק הקדמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully