וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התייאש בשל מיעוט הדקות, דיווח: מלקום ביקש לעזוב את ברצלונה

ב"אל מונדו" טוענים שהברזילאי שנרכש מבורדו תמורת 41 מיליון יורו דרש מואלוורדה לעזוב אחרי שקיבל רק 25 דקות רשמיות העונה

ברצלונה ביצעה מחטף גדול ברגע האחרון כש"גנבה" את מלקום כוכבה של בורדו שכבר עמד להמריא כדי לחתום ברומא, אך סגר ברגע האחרון בשורות הקטלאנים תמורת סכום לא קטן של 41 מיליון יורו. אולם, הברזילאי, שאמור סוף סוף לפתוח הערב במשחק הגביע מול קולטורל לאונסה החלשה, כמעט שלא שיחק מפתיחת העונה ועל פי דיווח ב"אל מונדו" הקטלאני הוא ביקש לעזוב לעזוב את הקבוצה.

עוד בנושא:

היום בגביע: ברצלונה וריאל מדריד מול קבוצות מהליגות הנמוכות
ריאל מדריד: רשימת הפצועים מתארכת, מי יזם את הפוטש הספרדי נגד קונטה?

שחקן ברצלונה מלקום חוגג. GettyImages
בשביל זה היה כל הרעש? מלקום/GettyImages

לפי הדיווח מלקום דרש מארנסטו ואלוורדה להבהרות על מעמדו ואחרי שהבין שהוא לא משחק בגלל שיש שחקנים לפניו ברוטציה, הוא ביקש לעזוב בינואר למקום שבו הוא יוכל לקבל הרבה יותר דקות. עד כה מלקום צבר 25 דקות רשמיות בלבד כששחקנים כמו דמבלה ואפילו מוניר משחקים לפניו. בשבועות האחרונים התפרסמו דיווחים לפיהם קבוצות כמו אינטר, ארסנל וטוטנהם הן חלק מהמועמדות להחתים את הברזילאי שעשוי לעזוב בינואר.

כאמור, ואלוורדה ינצל את משחק הגביע הערב כדי לתת מנוחה לשחקנים המובילים שהביסו 1:5 את ריאל מדריד בקלאסיקו. מלקום צפוי לפתוח בהתקפה לצידם של מוניר ודמבלה כשבקישור יקבלו הזדמנות שחקנים כמו אלנה, סמפר וארתורו וידאל. השחקן היחיד שישרוד ממהרכב בקלאסיקו צפוי להיות קלמן לנגלה בשל מצוקת הבלמים של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully