וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: אלינה סביטולינה עלתה לגמר ותפגוש את סלואן סטיבנס

האוקראינית נזקקה לשעתיים ו-38 דקות על מנת לנצח 5:7, 7:6 (5), 4:6 את ברטנס. סטיבנס פתחה רע, אבל ניצחה 6:0, 4:6, 1:6 את פלישקובה

אלינה סביטולינה טניסאית אוקראינית. רויטרס
סביטולינה חוגגת בדרך לגמר/רויטרס

טורניר גמר סבב ה-WTA מגיע לשלביו המכריעים, עם משחקי חצי הגמר. אלינה סביטולינה, שדורגה שישית בטורניר, הייתה הראשונה לעלות לגמר והיא מחכה שם לסלואן סטיבנס, שניצחה את קרולינה פלישקובה למרות פתיחה רעה מאוד.

אלינה סביטולינה (6, אוקראינה) - קיקי ברטנס (8, הולנד) 5:7, 7:6 (5), 4:6

האוקראינית בת ה-24 הייתה אחת האחרונות שהבטיחו את עלייתן לטורניר והנה היא כבר בגמר. האוקראינית שרדה מותחן אדיר של שעתיים ו-38 דקות על מנת לעלות לגמר המשמעותי והגדול ביותר בקריירה שלה אחרי שלא הצליחה לעלות לגמר גרנד סלאם גם השנה. "היה קרב כל כך קשה היום ואני כל כך שמחה שהצלחתי לנצח בסוף. זה כל כך חשוב לי", אמרה סביטולינה שהשיגה ניצחון רביעי בארבעה משחקים בטורניר, "אני חושבת שמבחינה פיזית, בסוף, מה שקבע זה לרוץ ולרדוף אחרי כל כדור. הרמה הייתה קשה מאוד ושתינו שיחקנו טניס טוב מאוד. אני שמחה שהצלחתי לנצח".

ברטנס סיימה את המשחק עם 41 ווינרים ו-7 אייסים, אבל זה לא הספיק להולנדית במה שהיה המשחק הארוך ביותר בטורניר עד כה. אגב, סביטולינה זכתה בסופו של דבר בשלוש נקודות בלבד יותר מאשר ברטנס (111:114), עד כדי כך זה היה צמוד.

סלואן סטיבנס (5, ארה"ב) - קרולינה פלישקובה (7, צ'כיה) 6:0, 4:6, 1:6

האמריקאית, פינליסטית רולאן גארוס השנה, פתחה את המשחק בצורה איומה כשהיא חוטפת בייגל בתוך 32 דקות בלבד. גם את המערכה השנייה היא פתחה רע ונקלעה לפיגור 2:0, כך שהיא למעשה הפסידה שמונה משחקונים ברציפות בתחילת המשחק. למרות זאת, סטיבנס הצליחה להתאושש, להשיג שבירה מיידית כדי לעלות סוף סוף על הלוח, ואז לשבור פעמיים נוספות בהמשך המערכה כשהיא נשברת פעם אחת בדרך לשוויון. במערכה השלישית סטיבנס כבר השיגה ארבע שבירות מול אחת בלבד והיא סגרה סיפור בדרך לגמר. פלישקובה, מהמגישות הטובות ביותר בעולם אם הטובה שבהן, סיימה את המשחק ללא אייסים ועם אחוזי דיוק נמוכים מאוד בהגשה הראשונה - 45% - מה שלא הספיק מול שחקנית עיקשת ועיקבית כמו סטיבנס, שסיימה את המשחק עם 18 ווינרים לעומת 31 שגיאות לא מחויבות.

עוד בנושא:

רוג'ר פדרר התקשה בדרך לחצי הגמר בטורניר באזל
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

סלואן סטיבנס טניסאית אמריקאית. רויטרס
סלואן סטיבנס חוגגת עלייה לגמר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully