וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גמר הסבב: קיקי ברטנס וסלואן סטיבנס בחצי הגמר. פדרר שרד מותחן בבאזל

אוסקה נאלצה לפרוש בדמעות בפיגור 6:3 במערכה הראשונה מול ההולנדית, שתפגוש בחצי הגמר בסינגפור את סביטולינה. האמריקאית ניצחה 3:6, 3:6 את קרבר ותתעמת עם פלישקובה. המאסטרו נזקק ל-2:34 שעות כדי לנצח 6:7 (1), 6:4, 4:6 את ז'יל סימון ברבע גמר באזל

נאומי אוסקה קיקי ברטנס. רויטרס
פרשה בדמעות. נאומי אוסקה מתנחמת בזרועותיה של ברטנס/רויטרס

טורניר גמר סבב ה-WTA נמשך היום (שישי) בסינגפור עם השלמת הבית האדום.

קיקי ברטנס (הולנד, 8) - נאומי אוסקה (יפן, 4) 3:6

אלופת ארה"ב הטרייה קיוותה להסתער גם על הטורניר היוקרתי, אך נאלצה לפרוש אחרי הפסד במערכה הראשונה בשל פציעה, מה שאפשר לברטנס לעלות לחצי הגמר בתוך 47 דקות בלבד. אוסקה נאלצה לקרוא למאמן שלה לטיפול במערכה הראשונה לפני שנשברה ולפני שהמערכה השנייה החלה, היא נאלצה לפרוש וירדה מהמגרש בדמעות כשהיא מקבל תשואות מהקהל המקומי. בחצי הגמר תפגוש את אלינה סביטולינה.

סלואן סטיבנס - אנג'ליק קרבר 3:6, 3:6

האמריקאית ממשיכה בדהירה שלה והצליחה לסגור את הבית במאזן 0:3. בחצי הגמר תפגוש אלופת ארצות הברית ב-2017 את קרולינה פלישקובה. לסטיבנס יש כעת מאזן של 1:5 מול הגרמניה, שלא ניצחה אותה מאז 2012, והיא נראית כמו הפייבוריטית ללכת עד הסוף.

* רוג'ר פדרר עלה לחצי הגמר בבאזל, אבל זה היה מאוד, מאוד קשה. כמה קשה? המאסטרו נזקק לשעתיים ו-34 דקות (!) כדי לנצח את ז'יל סימון 6:7 (1), 6:4, 4:6. גם סשה זברב יהיה בארבעת האחרונים, אחרי 5:7, 3:6 על רוברטו באוטיסטה אגוט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully