וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: דריס מרטנס השווה בדקה ה-90 ב-1:1 של נאפולי מול רומא

הבלגי מנע הפסד ביתי ראשון העונה, אך הפער מיובנטוס המוליכה כבר עומד על שש נקודות. מילאן ביצעה מהפך ב-2:3 על סמפדוריה

עריכת וידאו: מתן חדד

יתרונה של יובנטוס בפסגה עומד על שש נקודות אחרי 10 מחזורים בסרייה A, וזאת בעקבות ה-1:1 הביתי של נאפולי מול רומא במשחק המרכזי. דריס מרטנס הציל את המארחת עם שוויון בדקה ה-90. מילאן הורידה לחץ מג'נארו גאטוזו עם 2:3 על סמפדוריה, פרוזינונה השיגה ניצחון ראשון העונה עם 0:3 גדול במגרשה של ספאל.

עוד בנושא:
עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
מעמדו של ג'נארו גאטוזו במילאן מתערער, רוברטו דונאדוני מועמד להחליפו
עכשיו תורו: אריק קאנטונה מבקר את ז'וזה מוריניו וקורא לשינוי

דריס מרטנס שחקן נאפולי. רויטרס
בפעם השלישית כבר לא נפסל. דריס מרטנס/רויטרס

נאפולי - רומא 1:1

המאזן הביתי של קרלו אנצ'לוטי כבר לא מושלם, אבל לפחות הוא לא חווה הפסד ראשון. הג'אלורוסי ניצחו בשני הביקורים האחרונים שלהם בסן פאולו והיו קרובים לשלישי ברציפות, עד שדריס מרטנס הצליח להשוות בדקה ה-90 ולהציל נקודה עבור המארחת. לורנצו אינסינייה התגבר על הפציעה ופתח יחד עם הקפטן מארק האמשיק, שהשווה את שיא ההופעות של ג'וזפה ברוסקולוטי עם משחקו ה-511. לצערו, רומא קלקלה לו עם עקיצה של סטפן אל שעראווי, שנותר לבד ברחבה בדקה ה-14 אחרי פספוס של אלסעיד הוסאי וכמעט החמיץ מקרוב, אך הכדור שלו פגע בקורה ועבר את קו השער לפני שקאלידו קוליבאלי הספיק להרחיק. נאפולי לחצה והאורחת איבדה את הקפטן דניאלה דה רוסי בגלל פציעה, אך החזיקה מעמד עם הרבה מזל, כאשר לדריס מרטנס נפסלו בצדק שני שערים בגלל נבדל ורובין אולסן הצטיין בין הקורות. בדקת הסיום, כאמור, גם אולסן כבר לא יכול היה להושיע והבלגי המשיך את הבעיטה הגרועה של חוסה קאייחון אל הרשת. רומא פספסה עלייה למקום החמישי, נאפולי שנייה ובמרחק שש נקודות מיובנטוס.

עוד באותו נושא

כריסטיאנו רונאלדו כבש צמד ב-1:2 של יובנטוס על אמפולי

לכתבה המלאה
סטפן אל שעראווי שחקן רומא חוגג. רויטרס
עקיצה מוקדמת. סטפן אל שעראווי/רויטרס

מילאן - סמפדוריה 2:3

ההפסד הדרמטי בדרבי וההפסד הביתי לבטיס בליגה האירופית שהגיע ארבעה ימים אחריו, ערערו מחדש את מעמדו של ג'נארו גאטוזו, אך שחקניו דאגו להרגעת הרוחות עם ניצחון מול מי שהייתה ההגנה הטובה בליגה עד הערב. אמיל אאודרו קבע שיא מועדון עם ספיגת ארבעה שערים בלבד בתשעת המשחקים הראשונים שלו כשוער סמפדוריה, אך בדקה ה-17 בסן סירו נכנע לנגיחה של פטריק קוטרונה. ריקרדו ספונארה השווה מול האקסית בדקה ה-21 והשלים עבורה 15 משחקי ליגה רצופים בהם ספגה, לראשונה מאז 1946. הקשר בישל לפאביו קוואליארלה שהשלים מהפך בחלוף 10 דקות, אבל גונסאלו היגואין איזן אחרי דאבל-פס עם קוטרונה בדקה ה-36 וסוסו הספרדי הכריע עם מהלך אופייני של חיתוך מימין ובעיטה בשמאל לפינה הרחוקה בדקה ה-62. מילאן שביעית עם 15 נקודות - כמו סמפדוריה השישית, רק עם משחק פחות.

גונסאלו היגואין שחקן מילאן כובש מול סמפדוריה. AP
פיניש נהדר. גונסאלו היגואין כובש מול סמפדוריה/AP

ספאל - פרוזינונה 3:0

תגידו מזל טוב לפרוזינונה, שחיכתה למחזור ה-10 כדי להשיג ניצחון בכורה העונה והותירה את קייבו כיחידה בליגה ללא ניצחון. קמילו צ'אנו, שכבש במחזור הקודם, בישל לרמאן צ'יבסה בדקה ה-40 ומצא את הרשת בעצמו אחרי מהלך יפה בצד שמאל של ג'ואל קמפבל הקוסטה ריקני. המחליף אנדראה פינאמונטי חתם בדקה ה-89, אחרי חצי דקה על המגרש. ספאל, שהדהימה בשבוע שעבר את רומא באולימפיקו, חזרה לסורה עם הפסד חמישי בשישה משחקים.

קמילו צ'אנו (מימין) עם רמאן צ'יבסה שחקני פרוזינונה. GettyImages
הגיע הזמן. קמילו צ'אנו ורמאן צ'יבסה חוגגים ניצחון של פרוזינונה/GettyImages

משחקים נוספים

ססואולו - בולוניה 2:2
לססואולו: מרלון (17), קווין פרינס בואטנג (85). לבולוניה: רודריגו פלאסיו (2), איברהימה אמבאיי (56)

גנואה - אודינזה 2:2
לגנואה: רומולו (32 בפנדל), כריסטיאן רומרו (67). לאודינזה: קווין לזניה (65), רודריגו דה פול (70)

קליארי - קייבו 1:2
לקליארי: לאונרדו פאבולטי (15), לוקאס קסטרו (59). לקייבו: מריוש סטפינסקי (79)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully