וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב - מכבי חיפה: עומר דמארי לא יפתח, פרד רוטן מתלבט

רפואה אישר שהחלוץ לא יפתח, מוליץ' יחליפו, גם קאיו בתמונה (ב', 21:00, ספורט 5). מאמן הירוקים מתלבט בנוגע לשלוש עמדות, צפו: כ-25 אוהדים הפגינו נגד הצוות ההולנדי מול משרדו של שחר

מחזור 8הסתיים29/10/2018
הפועל תל אביב
  • כהן (41)
2:1
  • (51) עאווד
  • (89) עאווד
מכבי חיפה
צילום ועריכה: קובי אליהו

הפועל תל אביב

עומר דמארי שסובל מכאבים, לא יפתח במשחק מחר, אבל ייתכן שיכלל בסגל. האדומים ערכו מסיבת עיתונאים בה המאמן קובי רפואה אישר ש"דמארי בכל מקרה לא יפתח", אבל לא פסל אפשרות שהוא ישולב כמחליף. מי שצפוי להחליף את דמארי הוא פייסל מוליץ', כאשר מאחוריו המאמן עדיין מתלבט בין אמיר עגייב לקאיו הברזילאי. רועי זיקרי המורחק ואדי גוטליב הפצוע יחסרו למאמן, כמו גם עבאדי פרחאת שסובל מפגיעה בקרסול וייעדר מספר שבועות.

רפואה הוסיף: "כדור ברשת זה מה שקובע וזה מה שאנחנו רוצים לעשות. אנחנו עושים הכל בשביל זה. התוצאות לא הכי טובות, אני מודע לזה. אבל הפועל תל אביב היא קבוצה בשליטה, ממושמעת, שמשחקת כדורגל טוב. קבוצה לא משעממת, שמאומנת ברמות הכי גבוהות".

השוער רובי לבקוביץ' נשאל על כך שתפס את המקום בין הקורות באופן קבוע והשיב. "קיבלתי את הצ'אנס, לקחתי אותו, אני נהנה ממנו ולא מוכן לוותר. חתמתי בהפועל תל אביב כדי לשחק. אתם אולי מופתעים. זה הגיע עכשיו, קצת מאוחר, אבל אני לא מופתע מכלום".

רובי לבקוביץ' שוער הפועל תל אביב. לירון מולדובן
"קיבלתי את הצ'אנס ואני לא מוכן לוותר". לבקוביץ'/לירון מולדובן

מכבי חיפה

המאמן פרד רוטן החליט שלא לתרגל היום הרכב, אך לפי האימונים השבוע עושה רושם שלמאמן ההולנדי שלוש התלבטויות. הראשונה היא בין ניקיטה רוקאביציה לעמית זנטי על קו שמאל של ההתקפה, השנייה היא האם לשחק במערך הגנתי שיכלול את נטע לביא או התקפי שיכלול את אופיר מזרחי, והשלישית היא האם לפתוח עם מיכיל קראמר בחוד או עם שון וייסמן. ההולנדי זוכה לעדיפות, אך בחלקים מסויימים באימונים היה זה דווקא וייסמן שנראה היה שמקבל את חולצת ההרכב. סינטאיהו סלליך צפוי לחזור לסגל, בעוד רועי קהת שוב בחוץ.

רוטן נשאר בתפקידו גם אחרי ההפסד בשבוע שעבר בעיקר בשל ההתעקשות של מו אלאך, אך בקבוצה טוענים שהפסד גם מחר יוביל קרוב לוודאי לעזיבתו. לא מן הנמנע שבמקרה כזה גם אלאך יעזוב, למרות ששחר מעריך מאוד את המנהל המקצועי ורוצה שיישאר גם אם רוטן יעזוב.

כ-25 אוהדי מכבי חיפה הגיעו אחר הצהריים אל משרדיו של יעקב שחר והפגינו נגד הצוות ההולנדי. האוהדים הגיעו עם שלטים עליהם נכתב "הולנדים נמאסתם" ו"די לבינוניות" כאשר המטרה הייתה לקרוא לבעלים לפער את רוטן ואלאך.

עוד באותו נושא

ניר לקס: "יש לנו חוסר מזל, אבל זה עוד יתפוצץ ונכבוש הרבה"

לכתבה המלאה
שון וייסמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
יפתח במקום קראמר? וייסמן/ברני ארדוב
הפגנת אוהדי מכבי חיפה. קובי אליהו
ההפגנה לא זכתה לתהודה רבה/קובי אליהו
הפגנת אוהדי מכבי חיפה. קובי אליהו
הפגנת אוהדי מכבי חיפה/קובי אליהו

טריוויה

* הפועל תל אביב ניצחה את מכבי חיפה רק פעם אחת ב-13 משחקי הליגה האחרונים בין הקבוצות. זה היה 0:4 מוחץ במרץ 2014. עומר דמארי ואוראל דגני, שהספיקו מאז לשחק בחיפה ולחזור, היו שותפים לניצחון. פרט לכך, היו ברצף הזה שמונה ניצחונות ירוקים וארבע תוצאות תיקו.

* הפועל תל אביב השוותה שיא מועדון עם ארבעה 0:0 ברצף. תיקו מאופס נוסף ישווה את שיא הליגה של הפועל ראשון לציון מ-1980/81.

* רובי לבקוביץ' מוביל את שוערי הליגה עם חמישה משחקים ללא ספיגה (מתוך שישה בהם פתח) וסך הכול הוא ספג שער אחד בלבד ב-540 דקות.

* פרט למחזור הפתיחה (1:1 מול הפועל חדרה במחצית, הפסד 2:1 בסיום) הפועל תל אביב תמיד ירדה להפסקה ב-0:0.

* ניקיטה רוקאביציה כבש ארבעה שערים בגביע הטוטו, אבל בליגה הוא בבצורת כבר 12 משחקים (988 דקות, מאז הפנדל באשדוד ב-7 באפריל). מול הפועל תל אביב הוא כבש בעונה שעברה בגביע.

הרכבי הקבוצות

שופט: זיו אדלר
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 8500

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully