וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי חיפה בטוחים: פרד רוטן יסיים את תפקידו אם יפסיד להפועל תל אביב

28.10.2018 / 9:20

הפסד עלול להביא גם לסיום דרכו של אלאך, למרות הרצון של שחר להשאירו בכל מקרה. לביא: "ההגעה של שחר לאימון חיזקה אותנו"

קאיו מכבי חיפה עם אטיין ריינן פרד רוטן. שלומי גבאי
הלחץ בשיאו. רוטן באימון/שלומי גבאי

מכבי חיפה תשלים את ההכנות למשחק מחר (שני, 21:00, ספורט 5) מול הפועל תל אביב שאמור להיות מכריע עבור הקבוצה בטווח הקצר. פרד רוטן נשאר בתפקידו גם אחרי ההפסד בשבוע שעבר בעיקר בשל ההתעקשות של מו אלאך, אך בקבוצה טוענים שהפסד גם מחר יוביל קרוב לוודאי לעזיבתו. לא מן הנמנע שבמקרה כזה גם אלאך יעזוב, למרות ששחר מעריך מאוד את המנהל המקצועי ורוצה שיישאר גם אם רוטן יעזוב.

יחד עם זאת, בקבוצה יודעים שעל רקע הליגה הצפופה שמתפתחת העונה, רצף ניצחונות פתאומי יקרב אותם לצמרת הגבוהה. "הליגה מאוד צפופה השנה. ניצחון מחר ואנחנו מתקרבים למקום השלישי, ככה שהכל פתוח. המשחק מחר מכריע וזה ברור לכולם", אמר אחד השחקנים בקבוצה.

רוטן עדיין לא תרגל הרכב ודאי למשחק ובקרב השחקנים ישנה הערכה שמלבד שני השינויים הכפויים בהגנה (סאן מנחם מורחק, רמי גרשון פצוע), רוטן יערוך לפחות עוד שינוי אחד בהתקפה. ייתכן שמוחמד עוואד יפתח במרכז ההתקפה ולא בכנף.

בחיפה עוסקים גם במחאת האוהדים. ארגון הקופים הירוקים הודיע שיפגין היום בסמוך למשרדים של יעקב שחר ולדרוש את פיטורי הצוות ההולנדי. בשלב זה לא ברור כמה אוהדים להפגנה, משום שגם בקרב הקהל יש מחלוקת לגבי אופן המחאה.

עוד בנושא

מאיר צפוי לפתוח, ייתכן שקהת או סומא יקבלו הזדמנות ב-11
שחר הגיע לאימון מכבי חיפה: "באתי כדי לדבר על דברים חיוביים"

שחקן מכבי חיפה נטע לביא. יוסי ציפקיס
מצפה לשינוי כיוון. נטע לביא/יוסי ציפקיס

נטע לביא אמר לאתר הרשמי של מכבי חיפה לקראת המשחק: "לא ציפינו להיות במקום בו אנו נמצאים כעת. במועדון גדול כזה יש תמיד לחץ וברור שהלחץ כעת הוא גדול יותר, אבל אנחנו צריכים לדעת להתמודד איתו. אני מקווה שכבר מחר נשפר את המאזן שלנו ונטעם שוב את טעם הניצחון. אנו משחקים נגד קבוצה טובה מאוד, בבית שלה שזקוקה לניצחון לא פחות מאיתנו".

הקשר הוסיף: "יש לנו סגל עמוק ואנו לא מתייחסים לחסרון של שחקן כזה או אחר. מאז ומתמיד המשחקים מול הפועל תל אביב היו לא פשוטים עבורנו, אבל אנחנו מבינים גם ששום תוצאה לא תתקבל עבור המועדון מלבד ניצחון".

לביא סיפר על המפגש ביום שישי האחרון עם יעקב שחר: "ההגעה שלו למתחם האימונים חיזקה אותנו. מקווה שהשיחה הזו, ביחד עם ההכנה שעשינו לקראת המשחק יובילו לניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully