וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מאיר צפוי לפתוח נגד הפועל תל אביב, ייתכן שקהת או סומא יקבלו הזדמנות ב-11

27.10.2018 / 9:45

המגן יחליף את מנחם המורחק, גרשון ואלברמן הפצועים אינם כשירים ומחוץ לסגל. שחקן בקבוצה: "ברור לכולם שזה משחק קריטי"

עיבוד תמונה

רמי גרשון וגל אלברמן הפצועים אינם כשירים והם ייעדרו מהסגל של מכבי חיפה למשחק נגד הפועל תל אביב ביום שני. כתוצאה מכך, המשמעות העיקרית היא שרז מאיר צפוי לפתח בעמדת המגן השמאלי במקום סאן מנחם המורחק. הירוקים יערכו היום (שבת) אימון נוסף בו פרד רוטן צפוי לתרגל מספר הרכבים שונים. ייתכן ורועי קהת או סיידובה סומא יקבלו הזדמנות ב-11 על חשבון אחד משחקני ההתקפה.

"זה משחק קריטי וזה ברור לכולם", אמר שחקן בקבוצה. "אם יעקב שחר מגיע לאימון לפני משחק אז כולם מבינים שמשהו פה לא טוב". רוטן, כידוע, יישאר לפחות עד המשחק בשני, אך ההערכה היא שאם המאמן יפסיד משחק נוסף שחר יבצע זעזוע. בחיפה סיפרו שמו אלאך הבהיר לשחר שהוא מעוניין לתת למאמן הזדמנות נוספת, וכמו כן שאין מאמן פנוי ששחר מאמין שיוכל להוציא את הקבוצה ממצבה הנוכחי בשלב זה.

בעניין אחר, במועדון מקווים שארגון הקופים הירוקים יחזור בו מהחרמת המשחק נגד הפועל תל אביב ומהצהרתם שתיערך מחר מחאה כנגד ההנהלה. הארגון דבק בעמדתו בשלב זה לפתוח במחאה, אך לא הודיע סופית על הפגנה כנגד ההנהלה או אפילו על מועד להפגנה כזו. כחלק מניסיו המניעה של המחאה והרצון להתקרב מחדש לקהל, הוציא היום המועדון הודעה בדף הפייסבוק שלו וכתב: "אכזבנו אתכם. ולמרות זאת תמיד אתם שם, בשביל מכבי. זה לא מובן מאליו שאתם תמיד ובכל מקום איתנו ואנחנו מבטיחים לעשות הכל כדי להחזיר לכם ואתכם. בסופו של דבר, לכולנו יש לב ירוק. נאחל המשך שבת שקטה לאוהדינו ולכל תושבי הדרום האהובים. אנשי מועדון כדורגל מכבי חיפה".

עוד בנושא:

יעקב שחר הגיע לאימון מכבי חיפה: "באתי כדי לדבר רק על דברים חיוביים"
תיק שחר: קוף על הגב, פרק 4, מחאת האוהדים נגד הבוס
ננאד פראליה: "לא ייאמן מה שקורה במכבי חיפה, מוכן להגיע לכל תפקיד כדי לעזור"

יונתן לוי, רועי קהת, שחקני מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
יפתח סוף סוף? רועי קהת/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully