וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר לקס: "יש לנו חוסר מזל, אבל זה עוד יתפוצץ ונכבוש הרבה"

קשר הפועל תל אביב מתכונן למכבי חיפה ("גם להם זה עדיין לא התחבר") ונהנה ממעמדו: "כילד חלמתי להגיע לקבוצת הבוגרים"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

אחרי רצף של ארבע תוצאות 0:0, הפועל תל אביב תנסה לרשום שער ואולי גם ניצחון על מכבי חיפה במשחק שיינעל את המחזור השמיני בליגת העל, ביום שני במושבה.

הקשר ניר לקס התראיין לאתר הרשמי ואמר: "אין ספק שאנחנו אמורים להיות עם הרבה יותר נקודות. המשחק נגד אשדוד למשל, היה משחק שבו היינו צריכים לקחת שלוש נקודות, אבל הפסדנו שתיים. יש חוסר מזל שמלווה אותנו בתקופה האחרונה, אבל זה יתפוצץ ונתחיל להבקיע הרבה יותר שערים כי יש לנו חלק קדמי מצוין".

על המשחק נגד מכבי חיפה אמר הקשר: "הפועל תל אביב נגד מכבי חיפה זה תמיד משחק גדול, לא משנה המצב של הקבוצות. לדעתי לחיפה יש שחקנים טובים וגם להם זה לא התחבר עדיין. נבוא בשיא המוכנות ונעשה הכל כדי להיראות טוב ולנצח".

לקס הוא אחד מכמה שחקני בית שהפכו לשחקני מפתח העונה. "מבחינתי זה סוג של חלום להיות כיום שחקן הרכב בקבוצה הבוגרת של המועדון", הוא אמר, "אני זוכר את עצמי כילד מחכה להגיע בבוגרים. השנה יש השתלבות גדולה ויפה של שחקנים ממחלקת הנוער כמו שי אליאס, רמזי ספורי, רז שלמה, עידן כהן ואריק ינקו. אני חושב שזאת עבודה יפה של המועדון, של קובי רפואה שנותן את האמונה בשחקני הבית ואני מקווה שנביא תוצאות עם זה".

ניר לקס שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
אחד משחקני הבית שהפכו לשחקני מפתח. לקס/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully