וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: אכזבה מטיוס, ניסיונות להביא מחליף לפארגו

26.10.2018 / 7:45

בקבוצה הודו ש"הפציעה של פארגו פגעה" אבל ציפו שאחרים יתעלו: "טיוס לא ביכולת שיא, שחקנים חייבים להיות מקצוענים". קיין, שהתעלה עם 22 נקודות: "רק אנחנו גרמנו להפסד הזה"

מפלס הלחץ במכבי תל אביב עולה לאחר שספגו עוד הפסד, הפעם 88:80 בחוץ מול אולימפיאקוס החזקה של דיוויד בלאט. לצהובים היו נסיבות מקלות במשחק הזה, שבו הם חסרו את סקוטי ווילבקין וג'רמי פארגו שני הגארדים המובילים הפצועים שלהם ובלעדיהם היה די ברור שמכבי הולכת להפסד שלישי בארבעה משחקים העונה במפעל.

"אין ספק שהפציעה של פארגו פגעה בנו", אמר גורם בקבוצה. "כשבנינו את הסגל היתה הכוונה היתה לשיתוף פעולה בין סקוטי ווילבקין לג'רמי. אבל ככה זה בחיים. לפעמים דברים משתבשים. ננסה להביא חיזוק לקבוצה כמה שיותר מהר".

אולם, למרות הפציעות במכבי מבהירים: "זה עדיין לא מצדיק ששחקנים אחרים לא יתעלו, ושלא תהיה מלחמה. יש אכזבה מכמה שחקנים. אלכס טיוס לא ביכולת שיא, שחקנים חייבים להיות מקצוענים וזו דווקא ההזדמנות שלהם להוכיח שמגיעה להם הזדמנות", הוסיפו בקבוצה.

עוד בנושא:

נבן ספאחיה: "אולימפיאקוס הייתה עדיפה, היא שיחקה כדורסל חכם"
עוד הפסד לאוסף: מכבי תל אביב הפסידה לאולימפיאקוס 88:80 בחוץ

שחקן מכבי תל אביב אלכס טיוס. קובי אליהו
לא ביכולת שיא. אלכס טיוס/קובי אליהו

במכבי משוחחים עם מספר מועמדים ומעוניינים לצרף לקבוצה בהקדם שחקן חיזוק לקו האחורי. "פגיעות בגב הן בעייתיות, זה יכול לקחת חודשיים ויכול יותר", אמרו בקבוצה על מצבו של פארגו שטס לטיפולים בארה"ב.

לגבי היכולת במשחק: "כל משחק ביורוליג הוא חשוב. כששני שחקנים מרכזיים חסרים קשה להיאבק על מקום ראשון. אחרי המשחק ספאחיה דיבר בחדר ההלבשה עם השחקנים בעיקר על דברים טכניים, אבל לשחקנים ברור מה המטרות ושכל אחד חייב להתעלות. אמרנו את זה לשחקנים ועכשיו הראש בדרבי".

מי שמפגין ביטחון בחדר ההלבשה ומנסה לדרבן את השחקנים הוא דיאנדרה קיין. השחקן, שסיים אמש את המשחק עם 22 נקודות, סיכם: "אולימפיאקוס קבוצה טובה, מגיע להם קרדיט. הם ניצלו הרבה מהטעויות שעשינו אבל אני חושב שמי שגרם להפסד הזה, זה אנחנו בלבד. הרבה פעמים שלחנו אותם ללא סיבה לקו למשל, אבל יש גם דברים חיוביים לקחת, שיחקנו בלי שני רכזים ונלחמנו 40 דקות, וזה מה שצריך כדי לבנות קבוצה אלופה. נצפה במשחק וננסה להבן מה צריך לעשות כדי לשפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully