וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: ז'לגיריס ניצחה את פנאתינייקוס אחרי הארכה, 71:79 לברצלונה על דרושאפקה

שאראס חגג עם 83:87 יוקרתי באואקה, קלאתיס פישל ברגעי ההכרעה. יריבת מכבי ת"א הבאה נעזרה ב-18 נקודות של סינגלטון. צסק"א מוסקבה עדיין מושלמת אחרי 91:106 על גראן קנאריה

המחזור הרביעי ביורוליג נמשך הערב (שישי) עם שלושה משחקים. ברצלונה המתאוששת גברה על דרושאפקה 71:79, בעוד שאראס וז'לגיריס ניצחו 83:87 את פנאתינייקוס אחרי הארכה. צסק"א מוסקבה המושלמת תתארח בספרד אצל גראן קנאריה.

אנטה טומיץ' שחקן ברצלונה. GettyImages
בכושר נהדר. אנטה טומיץ'/GettyImages

דרושאפקה - ברצלונה 79:71

הקטלאנים, שפתחו את העונה עם שני הפסדים, מתחילים להתאושש ורושמים ניצחון שני ברציפות, לפני המפגש עם מכבי תל אביב ביום חמישי הבא. המפגש הזה הלך צמוד למשך רוב הזמן, אולם בארסה לחצה על הדוושה בדקות הסיום וידעה לסגור עניין. כריס סיגלטון בלט עם 18 נקודות, אנטה טומיץ' הוסיף 17. מייקל אריק קלע 17 למפסידה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
ניק קלאתיס שחקן פנאתינייקוס. GettyImages
החטאות לא אופייניות בקלאץ'. קלאתיס/GettyImages

פנאתינייקוס - ז'לגיריס קובנה 87:83

ניצחון יוקרתי מאוד לשאראס מול האקסית, וכעת שתי הקבוצות במאזן זהה של 2:2. הליטאים פתחו טוב יותר וכבר הוליכו 20:37 באמצע הרבע השני, אך היוונים לא נבהלו והשלימו את המהפך שלהם חמש דקות לסיום, כשעלו ל-64:66. ניק קלאתיס הנפלא צלף שלשה וקבע 70:74, דקה וחצי לסיום, אלא שהאורחת הצליחה להשוות ל-76:76 עם טיפ-אין של ברנדון דייויס, חמש שניות לבאזר. קלאתיס החטיא שלשה והמשחק הלך להארכה, שם החטיא שלשה גורלית נוספת, ופאו ירדה מנוצחת. דייויס סיים כקלע המוביל של המנצחת עם 17 נקודות, קלאתיס קלע 22 מנגד, אך באחוזים רעים (3 מ-10 ל-3, 3 מ-8 מהקו).

גראן קנאריה - צסק"א מוסקבה 106:91

למשך חלקים ארוכים של המשחק ההתקפי, מלהיב וצמוד הזה היה נדמה שהמארחת הצנועה מסוגלת להפתיע את קבוצת הפאר, אלא שבסופו של דבר הניסיון והכישרון עשו את שלהם וצסק"א הצטרפה אל ריאל מדריד כשתי הקבוצות היחידות עם מאזן מושלם בתום ארבעה מחזורים. נאנדו דה קולו הוביל חמישה שחקנים בספרות כפולות עם 22 נקודות, קורי היגינס הוסיף 17. קלווין האנה קלע 17 למפסידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully