וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני מכבי נתניה החמיאו לדודי תירם: "הנוגח הכי טוב במזרח התיכון"

23.10.2018 / 8:20

הבלם זכה למחמאות אחרי שכבש ב-0:2 על מכבי חיפה: "מגיע לו, נותן את הלב". מחמאות גם לברשצקי, הויבאך לקח את ניפויו בצורה קשה

שחקני מכבי נתניה חגגים. אדריאן הרבשטיין
"התגבשנו והתחברנו מבחינה מקצועית". שחקני מכבי נתניה חוגגים/אדריאן הרבשטיין

במכבי נתניה משוכנעים שמחנה האימונים שקיימה הקבוצה בשבוע שעבר בקיבוץ שניר בצפון, תרם מאוד לחיבור המקצועי והחברתי וסייע להשיג את שלוש הנקודות אמש (שני) בחיפה. "המחנה היה מאוד מוצלח", אמרו אתמול השחקנים בדרכם חזרה מחיפה דרומה. "התגבשנו והתחברנו יותר מבחינה מקצועית. סלובו ושי גם שינו כמה דברים והתחלנו לשחק קצת יותר מבוקר. מעבר להרחקה של חיפה והעובדה שהם נותרו בעשרה שחקנים, זה היה משחק טוב שלנו".

בקבוצה ציינו לטובה את דודי תירם ששוב כבש שער בנגיחה. "יש לנו את הנוגח הכי טוב במזרח התיכון", התלוצצו השחקנים. "אם מגיע למישהו זה לדודי שתמיד נותן הכל מהלב, אף פעם לא מתלונן והוא גם כובש שערים מאוד חשובים". תירם שוב הועדף אתמול על פני הבלם הגרמני טים הויבאך שנותר בכלל מחוץ לסגל ולקח את ניפויו בצורה די קשה.

עוד בנושא:

בואו לעקוב אחרי עמוד האינסטגרם של וואלה! ספורט
מכבי נתניה ניצחה 0:2 את מכבי חיפה
שי ברדה סיכם: "לא כדורגל גדול, אבל מה שחשוב זה הניצחון"

שחקני מכבי נתניה. אדריאן הרבשטיין
חושבים כבר על המשחק הבא. שחקני מכבי נתניה/אדריאן הרבשטיין

במקביל לתירם, גם מוטי ברשצקי זכה למילים חמות אחרי שבישל בכדור קרן מצוין את השער לתירם ובהמשך כבש בעצמו את השער השני. ברשצקי הזכיר אתמול, ולא רק במימדי גופו, את דיא סבע נמוך הקומה. במחזור הקרוב תפגוש מכבי נתניה את הכוכב שלה מהעונה שעברה במדי הפועל באר שבע. "אנחנו רק מחזירים עכשיו את הנקודות שאיבדנו בתחילת העונה", ניסו אמש במועדון להרגיע קצת את ההתלהבות. "מה שמאפיין אותנו עד כה זה חוסר יציבות ולכן צריך ליהנות מהניצחון הזה, אבל כבר לחשוב על המשחק הבא ועל זה שיש לנו הרבה נקודות להחזיר לקופה שלנו".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי נתניה ניצחה 0:2 בחוץ את מכבי חיפה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully