וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל ניצחה 1:3 את לסטר, צמד לפייר אמריק אובמיאנג

החלוץ הגאבוני כבש (66) בתום מהלך קבוצתי יפהפה והשלים צמד (63). אוזיל כבש את הראשון (44). ניצחון עשירי ברציפות לתותחנים

פייר אמריק אובמיאנג שחקן ארסנל. רויטרס
שער נדיר ביופיו. אובמיאנג/רויטרס

המחזור התשיעי בפרמיירליג ננעל הערב (שני) עם ארסנל, שהשיגה את הניצחון העשירי שלה ברציפות בכל המסגרות והראתה שגם פגרת הנבחרות לא פגעה במומנטום האדיר בו היא נמצאת. התותחנים חזרו מפיגור ל-1:3 ביתי מול לסטר ועלו אל המקום הרביעי עם 21 נקודות, מה שיצר ראש חץ מדהים בליגה כשמנצ'סטר סיטי וליברפול בשני המקומות הראשונים עם 23 נקודות ואחריהן צ'לסי, ארסנל וטוטנהאם עם 21 נקודות כל אחד.

ארסנל, שיצאה לפגרת הנבחרות עם 1:5 מול פולהאם, נקלעה לפיגור בדקה ה-31. בן צ'ילוול פרץ משמאל, עבר את אלכסנדר לקאזט ויישר למרכז, זה פגע ברגלו של הקטור ביירין, שינה כיוון והלך פנימה, 0:1 כחול. המארחת לא נבהלה ובדקה ה-44 אחרי שאוזיל מצא את ביירין בימין, הספרדי החזיר לו והקשר הגרמני בעט בנגיעה לפינה כדי לקבוע 1:1. זה השער ה-30 של אוזיל בפרמיירליג והוא השתווה ליורגן קלינסמן כגרמני עם הכי הרבה שערים בליגה. בדקה ה-61 ביצע אונאי אמרי שני חילופים כשמתאו גנדוזי נכנס במקום הנריך מחיטריאן ופייר אמריק אובמיאנג החליף את שטפן ליכשטיינר.

התותחנים קיבלו תוך שתי דקות תוצרת מאובמיאנג שבעט פנימה מקרוב אחרי כדור רוחב של ביירין שבעצמו קיבל עומק מאוזיל וזה 1:2. בדקה ה-66 קיבלנו את אחד השערים הגדולים שנראו העונה באירופה. גנדוזי הוציא את ארסנל למתפרצת ומסר לביירין, הספרדי שלח את זה לאוזיל שפתח רגליים ונתן לזה לעבור ללקאזט. החלוץ הצרפתי שלח את אוזיל פנימה בנגיעה והגרמני חתך את הכדור לאובמיאנג שהמשיך מול שער ריק פנימה, 1:3 פשוט ענק.

* באיטליה, סמפדוריה סיימה ב-0:0 מול ססואלו.

* בספרד, ריאל סוסיאדד וג'ירונה גם נפרדו ב-0:0.

מסוט אוזיל שחקן ארסנל עם אלכסנדר לקאזט. GettyImages
השתווה ליורגן קלינסמן עם 30 שערי פרמיירליג. אוזיל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully