וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבן ספאחיה: "ניצחון קשה, ההתקפה שלנו לא עבדה כמו שצריך"

מאמן מכבי תל אביב התייחס ל-64:66 מול הפועל באר שבע והתלונן על מצב הסגל: "שלושה רכזים פצועים זה דבר שעוד לא היה לי"

נבן ספאחיה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא התמודד עם מצב של שלושה רכזים פצועים. ספאחיה/ברני ארדוב

מכבי תל אביב לא הרשימה הערב (שני), אבל הצליחה לנצח 64:66 את הפועל באר שבע במסגרת המחזור השלישי בליגת העל.

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה אמר אחרי המשחק: "ניצחון קשה, הניצחון הוא הדבר הכי חשוב ולשמור את באר שבע על 64 נקודות זה אומר המון. זה מרשים מאוד. ההתקפה שלנו לא עבדה כמו שצריך". על ג'רמי פארגו אמר המאמן: "הוא לא ישחק נגד אולימפיאקוס וסקוטי ווילבקין נפצע באגודל ואני מקווה שישחק ביום חמישי. למשחק הערב אין קשר למשחק ביוון. זה משהו שידוע לנו".

על מצב הפציעות בקבוצה אמר הקרואטי: "יש לנו את קנדריק ריי שפצוע, שלושה רכזים פצועים זה דבר שלא קרה לי. אני לא חושב על רכש כרגע, אנחנו חייבים להיות סבלניים. יש לנו מחלקת סקאוטינג שעובדת כל הזמן לגבי הרכש". ספאחיה הוסיף ואמר: "קשה מאוד לשחק ללא רכז, איבדנו הרבה ממייקל רול שלא שיחק בעמדה שלו, זה שינה לחלוטין את האיזון בקבוצה".

רמי הדר, שפגש את האקסית, התייחס לטכנית השנייה שספג ואמר: "הגבתי קצת יותר מדי בחריפות למרות שהרגשתי שצריכה להיות אמירה, אבל יכול להיות שהיא הייתה חריפה מדי. לא הצלחנו לשנות את המשחק התקפית. יכול להיות שאם לא הייתי מורחק, היינו מנצחים" על המשחק עצמו אמר הדר: "היום הגענו לפחות קליעות חופשיות ולמרות זאת במחצית הראשונה היינו לא רעים". על החזרה שלו ליד אליהו אמר המאמן: "לא פעם ראשונה שאני חוזר. אני מכבד מאוד את המועדון הזה. התמודדתי בשנה ההיא עם סיטואציות לא פשוטות. בסופו של יום זה עשה לי טוב".

חנן קולמן אמר: "היה משחק טוב שלנו. הם ברחו לנו ברבע השלישי, עלו ליתרון והצלחנו לחזור. ברבע השלישי מכבי תל אביב ביצעה את מה שהייתה צריכה ואחר כך הצלחנו לחזור למשחק. המשחק הזה מוסיף המון לביטחון שלנו למרות ההפסד. העובדה שרמי לא היה איתנו מהרבע השלישי השפיעה. ברגע שנרגענו חזרנו וזה מראה המון על האופי שלנו".

עוד בנושא:

מכבי תל אביב ניצחה בקושי, צביקה שרף עם ניצחון ראשון
דיוויד בלאט מוכן למכבי תל אביב: "משחק מיוחד בשבילי"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

צביקה שרף מאמן מכבי ראשון לציון. ברני ארדוב
ברכות, הרס"ר/ברני ארדוב

מכבי ראשון לציון השיגה ניצחון ראשון העונה עם 58:75 מול עירוני נהריה בבית.

מאמן ראשון לציון צביקה שרף אמר בסיום: "היינו לחוצים מאוד. במבט לאחור ההפסד לירושלים היה תבוסה, אבל ההפסד נגד נס ציונה היה צורם יותר. הפאשלה הייתה מול נס ציונה. היינו בלחץ והרגליים רעדו לאנשים, במזל גמרנו את המחצית רק בפיגור 3 נקודות, ספגנו בסופו של דבר רק 58 נקודות, רצנו טוב למתפרצות, אנחנו עובדים קשה וזה לא תמיד בא לידי ביטוי. במחצית השנייה היינו ממש טובים. איגור קולשוב זורק רק כשהוא חופשי, במחצית השנייה הוא גם קלע את הזריקות. כשאנחנו יוצאים למתפרצות, הוא, עוז ואדם עומדים בפינה וצריכים לזרוק. אני אומר לו כל הזמן לזרוק".

מאמן עירוני נהריה מיקי גורקה: "מה גרם לקאמבק שלהם? איבודי כדור, הפסקנו להזיז את הכדור ונתנו להם לרוץ, הם לא לחצו אותנו יותר מדי, אבל ההתקפה שלנו הייתה קטסטרופה. משחק שני ברציפות שאיבודי הכדור שלנו הורגים אותנו. נגד הרצליה הרגשתי שבאנו קצת באופוריה, עמדנו במחצית הראשונה על הדברים שרצינו לעשות, אבל כשאתה מסיים עם אחוזים כאלה ותוצאה כזאת, אי אפשר לנצח. דגן יבזורי לא משחק מהחלטה מקצועית, הוא עוד ישחק".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully