וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולימפיאקוס הביסה, בלאט לקראת מכבי תל אביב: "משחק מיוחד"

הקבוצה של בלאט נותרה מושלמת בליגה היוונית עם ניצחון קליל. המאמן אמר: "זה משחק שלא הכין אותנו למכבי תל אביב"

מאמן אולימפיאקוס דיוויד בלאט. אתר רשמי
ניצחון קליל בליגה. דיוויד בלאט/אתר רשמי

ביום שישי אולימפיאקוס חטפה מפלה די מבישה כשהובסה בביתה על ידי מילאנו 99:75 במסגרת המחזור השלישי ביורוליג. היום (שני), הקבוצה של בלאט הוציאה את העצבים שלה על לאריסיס אדאמו אותה היא הביסה 46:83 ונצמדה לפנאתינייקוס ופרישטרי כשלוש הקבוצות המושלמות היחידות בליגה היוונית אחרי המחזור השלישי.

קוסטס פפאניקולאו הוביל רשימה מאוזנת של קלעים עם 13 נקודות עבור המארחת. נייג'ל וויליאם גוס קלע 11 והוסיף 4 אסיסטים וזאק לידיי אקס גלבוע/גליל תרם דאבל דאבל של 10 נקודות ו-12 ריבאונדים. ואסיליס ספאנוליס הבלתי נגמר הסתפק ב-6 נקודות ו-5 אסיסטים ב-20 דקות.

"אני לא חושב שהמשחק הזה הכין אותנו באיזשהו אופן למשחק ביום חמישי", הודה בלאט בסיום. "עבדתי במכבי תל אביב במשך תשע שנים וצברתי המון זיכרונות, מעבר לזכייה ביורוליג. כל מפגש עם מכבי מיוחד עבורי, והפעם עוד יותר בגלל העובדה שאשב דווקא על הספסל של אולימפיאקוס".

הרכז הלטבי של אולימפיאקוס, יאניס סטרלניקס, נפצע בתבוסה הביתית לאולימפיה מילאנו ביום שישי האחרון, ורוב הסיכויים שיחמיץ גם את המשחק נגד מכבי תל אביב. אם כך יקרה, תופקד עמדת הפליימייקר בידיהם של נייג'ל וויליאמס-גוס ואוונגלוס מנצריס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully