וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דריימונד גרין מודה: לאף אחד ב-NBA כבר לא אכפת מהגנה

הסקור הגבוה בליגה ממשיך לעלות, כוכב גולדן סטייט מתלונן על המגמה, אבל הנטייה לעבירות של קבוצתו מראה שהסוגיה בווריירס מורכבת יותר

קליי תומפסון גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
התחלה מקרטעת לעונה. תומפסון/רויטרס

גם דריימונד גרין מודה שה-NBA ממשיכה לשנות את פניה: המגמה היא התקפה, הגנה היא רק משנית. גרין, שלאורך כל הקריירה מיתג את עצמו כשחקן ששואב את האנרגיה שלו מההגנה, מזהה את הסקור הגבוה בליגה בשבוע הראשון של העונה, ואומר בפה מלא את מה שכולם יודעים. "זה כבר נאמר די בבירור, הגנה היא כבר לא דבר ששמים עליו דגש בליגה הזאת יותר", אמר גרין אחרי ההפסד של קבוצתו גולדן סטייט 100:98 לדנבר, "אתה רואה את זה בכל הליגה עם התוצאות הגבוהות האלה. אנחנו יודעים על מה הדגש שלנו. אנחנו פשוט צריכים לעשות את זה טוב יותר, ולא עשינו את זה עד עכשיו בשלושת המשחקים. אולי ניצחנו שניים מהם, אבל הלילה זה תפס אותנו".

על מה גרין מדבר? 10 מתוך 30 הקבוצות בליגה ספגו בשבוע הראשון של העונה יותר מ-120 נקודות למשחק. בעונה שעברה, לשם השוואה, רק 2 קבוצות מתוך ה-30 ספגו 120 נקודות ומעלה בשבוע הראשון. 12 קבוצות עד עתה קולעות 115 נקודות ומעלה למשחק, בעוד גולדן סטייט סיימה בעונה שעברה עם הממוצע הכי גבוה של נקודות - 113.5 למשחק. בינתיים הנאגטס היא הקבוצה היחידה שסופגת פחות מ-100 נקודות למשחק בממוצע, בעוד כל הקבוצות בליגה קולעות 100 נקודות ומעלה.

עוד בנושא
הפסד בכורה לגולדן סטייט, יוסטון במאזן שלילי, ווסטברוק חזר והפסיד
בעקבות התגרה: הרחקות לברנדון אינגרם, רייג'ון רונדו וכריס פול

קווין דוראנט גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
יותר מדי עבירות. דוראנט/רויטרס

אבל הבעיה של גולדן סטייט היא מורכבת יותר: הווריירס מבצעים יותר מדי עבירות. "בינתיים נראה שאנחנו עולים למגרש ועושים ארבע עבירות תוך חמש דקות", אמר מאמן הווריירס סטיב קר, "זה קרה במשחקי קדם העונה, וזה קרה בכל שלושת המשחקים". ואכן, עד עתה בשלושת המשחקים, ליריבות של גולדן סטייט היו 48 זריקות עונשין יותר (60:108). נגד גולדן סטיט נשרקו עד עכשיו 81 עבירות - ממוצע של 27 למשחק. בעונה שעברה, לשם השוואה, נשרקו נגדה 1,607 עבירות - ממוצע של 19.6 למשחק.

"חלק מהעבירות הן פשוט מטופשות", אומר גרין, "אנחנו עוברים את מכסת העבירות ברבע תוך ארבע, חמש, שש דקות, ואנחנו עדיין עושים פאולים. חלק מהן שנויות במחלוקת, חלק מהן באשמתנו, זה פשוט מגוחך. אנחנו חייבים להיות חכמים יותר. אנחנו לא יכולים לשחק אותה מופתעים וכועסים אחרי כל עבירה כאילו זאת טעות של השופט".

הלילה גולדן סטייט שלחה את דנבר 42 פעמים לקו. היא גם קלעה רק 24 אחוז מעבר לקשת, פיגרה ב-13 הפרש 8:28 דקות לסיום, ורשמה 19 איבודי כדור. "אנחנו צריכים לטפל בזה", הודה סטיב קר.

עוד באותו נושא

הפסד בכורה לגולדן סטייט, יוסטון במאזן שלילי, ווסטברוק חזר והפסיד

לכתבה המלאה

למרבה האירוניה, המהלך שהכריע את המשחק הוא הגנתי

חואנצ'ו הרננגומס חוסם את דמיאן ג'ונס, גולדן סטייט ווריירס מול דנבר האגטס. AP
הרננגומס חוסם את ג'ונס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully