וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד בכורה לגולדן סטייט, יוסטון במאזן שלילי, ווסטברוק חזר והפסיד

חסימה של הרננגומס על דמיאן ג'ונס בשניית הסיום סידרה לדנבר 98:100 על האלופה ומאזן מושלם. הרוקטס נוצחו 115:112 על ידי הקליפרס, ווסטברוק צלף 32 אך הת'אנדר הפסידו 131:120 לקינגס, טריי יאנג הפגיז

חואנצ'ו הרננגומס, דנבר נאגטס, חוגג. רויטרס
מי היה מאמין שהנאגטס גם יודעים לעשות הגנה. הרננגומס חוגג את בלוק הניצחון/רויטרס

נראה שהטוענות לכתר ב-NBA לא ילקקו דבש העונה. הלילה (בין ראשון לשני) שתיים מהן - גולדן סטייט ויוסטון - ספגו הפסדים. הווריירס רשמו הפסד בכורה לדנבר, יוסטון ספגה הפסד שני הפעם לקליפרס, ואת שאר הכותרות הלילה עשו ראסל ווסטברוק שעלה לפרקט לראשונה והפסיד עם OKC לסקרמנטו, וטריי יאנג שלהט בניצחון אטלנטה על קליבלנד.

תוצאות הלילה:

קליבלנד (3:0) - אטלנטה (2:1) 133:111
אוקלהומה סיטי (3:0) - סקרמנטו (2:1) 131:120
דנבר (0:3) - גולדן סטייט (1:2) 98:100
ל.א קליפרס (1:2) - יוסטון (2:1) 112:115

עוד בנושא

חבילת הטריפל: הטריפל דאבלים הגדולים ביותר בתולדות ה-NBA
ג'ימי באטלר: "אנשים אוהבים לשנוא אותי, תגידו עליי מה שאתם רוצים"
ביוסטון טוענים שרייג'ון רונדו ירק על כריס פול: "אפילו ברחוב זה לא קורה"

החסימה המנצחת של הרננגומס

דנבר (0:3) - גולדן סטייט (1:2) 98:100

ההנחה המוקדמת שגולדן סטייט תבוא לטרוף את העונה הרגילה מתבררות כשגויות, לפחות בינתיים. אחרי שגירדו ניצחון בשנייה האחרונה על יוטה, הווריירס שוב נגררו למשחק צמוד ומתוח, רק שהפעם היו בצד המפסיד מול הנאגטס, הלהיט של הליגה בשבוע הראשון של העונה. וכמה סמלי שהניצחון של דנבר המושלמת עד כה יושג באמצעות חסימה גדולה של חואנצ'ו הרננגומס על דמיאן ג'ונס בשנייה האחרונה, כיאה לקבוצה שהגנה היתה עקב האכילס שלה בשנים קודמות וכעת היא מראה סימני שיפור ניכרים. הנאגטס בהחלט היו ראויים לניצחון, אחרי שהובילו בהפרש דו ספרתי ברבע האחרון עד שהאלופה רשמה קאמבק לקראת סיום. לצערה, דריימונד גרין פספס הזדמנות להשוות מהקו בדקה האחרונה, וגם ההזדמנות השנייה שגולדן סטייט קיבלה כדי להשוות אחרי שג'מאל מארי החטיא פעם אחת מהקו בצד השני, הסתיימה בחסימה המדוברת של הרננגומס. מלבד הרננגומס, גיבורי הניצחון של הנאגטס היו גארי האריס (28 נקודות) וניקולה יוקיץ' הנפלא, שאמנם לא השיג טריפל דאבל מושלם הפעם, אבל הראה את כל הכלים בארסנל שלו עם 23 נקודות, 11 ריבאונדים ו-6 ריבאונדים. סטף קרי הוליך את הווריירס עם 30 נקודות, קווין דוראנט הוסיף 20, 11 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, אבל ביום שבו האלופה מדייקת ב-24 אחוזים בלבד מחוץ לקשת, אפילו לה קשה לנצח.

עוד באותו נושא

חבילת הטריפל: הטריפל דאבלים הגדולים ביותר בתולדות ה-NBA

לכתבה המלאה

ל.א קליפרס (1:2) - יוסטון (2:1) 112:115

זמן קצר לפני המשחק התבשרה סגנית אלופת המערב שכריס פול הורחק משני משחקים בעקבות מעורבותו בתגרה מול הלייקרס, ובלעדיו שוב קרטעה וספגה הפסד שני. דווקא שחקני הספסל של הקליפרס היו אלה שעשה את ההבדל, בראשות מונטרזל הארל ששלט בצבע ברבע האחרון, עזר למחוק פיגור של ארבע נקודות בשלהי הרבע השלישי, וראה את הביתיים נוטלים את ההובלה בפתיחת הרבע האחרון ועד הבאזר. הארל סיים עם 17 נקודות, 10 ריבאונדים ו-3 חסימות ותמך היטב בטוביאס האריס (23 נקודות) ודנילו גלינארי (20, 9 ריבאונדים ו-4 אסיסטים), כשמנגד 31 ו-14 אסיסטים של ג'יימס הארדן, 23 של קלינט קאפלה ו-21 של אריק גורדון לא מספיקים לרוקטס.

מהלך שדי ממצה את יחסי הכוחות הלילה בין הקליפרס לרוקטס

אוקלהומה סיטי (3:0) - סקרמנטו (2:1) 131:120

ראסל ווסטברוק חזר מהפציעה הקלה שהשביתה אותו בשני המשחקים הראשונים של העונה ונראה בכושר טוב, אבל גם זה לא מנע מהת'אנדר הפסד שלישי רצוף, והפעם ליריבה שעל הנייר לא אמורה לתת להם פייט. כהרגלו, ווסטברוק השתלט על העניינים מהרגע הראשון. הוא סיים עם 32 נקודות, 12 ריבאונדים, 8 אסיסטים ו-5 איבודים, ופיטם לא מעט את פול ג'ורג' (29 נקודות ו-6 ריבאונדים), אבל חוץ מהם אף אחד לא סייע יותר מדי, למעט דניס שרודר לפרקים קצרים (14 נקודות, 5 מ-16 מהשדה). החלק המדאיג יותר הוא ההגנה של הת'אנדר, שאפשרה לקינגס לקלוע 131 נקודות בלי בעיות מיוחדות, ולשחקן מאותגר התקפית כמו אימן שאמפרט לצלוף 26. דיארון פוקס המשיך את פתיחת העונה הטובה והוסיף 22 נקודות ו-10 אסיסטים למנצחת.

הסל הראשון של ווסטברוק לעונת 2018/19

קליבלנד (3:0) - אטלנטה (2:1) 133:111

חלק מהפרשנים בארצות הברית כבר הספיקו להספיד אותו אחרי כמה תצוגות מבולבלות בליגת הקיץ, אבל מאז שנפתחה העונה הרגילה טריי יאנג נראה כמו בינגו. הלילה רשם הרוקי המבטיח את משחקו הטוב ביותר עד כה העונה עם 35 נקודות (13 מ-23 מהשדה, כולל 6 מ-14 מהשלוש) ו-11 אסיסטים - שהפכו אותו לרוקי השלישי ב-20 השנים האחרונות שמגיע למספרים כאלה והכניסו אותו לרשימה יוקרתית לצד לברון ג'יימס וסטף קרי. יאנג התחמם בעיקר בבליץ של ההוקס ברבע האחרון, אותו הם סיימו ב-25:41 מוחץ והבטיחו את הניצחון. קנת בייזמור הוסיף 23 למנצחת, ג'ורדן קלרקסון הוביל את רשימת הקלעים של קליבלנד המאכזבת עם 19 נקודות מהספסל.

טריי יאנג מראה את הטווח הבלתי נגמר שלו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully