וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נארו גאטוזו: "הפסדנו את המשחק כקבוצה ולא באשמת דונארומה"

מאמן מילאן יצא להגנת השוער ששגה והביא להפסד הכואב בדרבי. בצד השני, גיבור הרגע מאורו איקרדי: "סבלנו, אבל אין דרך טובה יותר לנצח. זה היה בשביל האוהדים"

מאורו איקרדי שחקן אינטר. רויטרס
איקרדי ברגע אקרובטי/רויטרס

אחרי פתיחת עונה צולעת, אינטר של לוצ'יאנו ספאלטי נמצאת בתקופה נהדרת, כשהשיא הגיע אמש (ראשון) עם ניצחון דרמטי בדרבי מול מילאן משער של מאורו איקרדי בדקה ה-92.

המאמן האיטלקי היה מרוצה מאוד בסיום: "ברור שהגיע לנו לנצח, היינו טובים יותר ואנחנו ראויים לכל המחמאות". הנראזורי היו קרובים לכבוש כבר במחצית הראשונה, כשבעיטה של סטפן דה פריי פגעה בעמוד, אך נאלצו לחכות עד הרגע האחרון. "רצינו לכבוש מוקדם יותר ואז להשתלט על המשחק. לחצנו אותם גבוה. מגיעות לנו מחמאות לא על הרצון, כי אם על היכולת".

ספאלטי, שיפגוש ביום רביעי יחד עם קבוצתו את ברצלונה בקאמפ נואו, הוסיף: "הגעתי לאינטר לא כדי להביא משכורת הביתה, אלא כדי לנצח ולבנות כאן משהו חזק. איקרדי בסיום המשחק אמר לכולם בחדר ההלבשה: 'אנחנו חייבים לשמור על עקביות, להמשיך בצורה הזאת'. זה מה שאני מצפה מהשחקנים". ובכל זאת אירוע אחד העיב על הניצחון המתוק, הפציעה של ראג'ה נאינגולן. המאמן סיפר: "הוא נלקח לבית החולים, ככל הנראה ייעדר לתקופה ממושכת".

גיבור הערב, איקרדי, הוסיף את שתי הלירות שלו: "סבלנו, אבל לנצח ככה זו ההרגשה הטובה ביותר. הדרבי היה חשוב עבורנו, רצינו לנצח בשביל האוהדים אבל גם בשבילנו. המטרה שלנו עכשיו היא לשמור על המשכיות".

עוד בנושא
אינטר גברה 0:1 על מילאן משער של איקרדי בדקה ה-92
יובנטוס שמטה נקודות לראשונה אחרי 1:1 בבית מול גנואה
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

ג'אנלואיג'י דונארומה שוער מילאן. רויטרס
יודע שהאחריות עליו. ג'יאנלואיג'י דונארומה/רויטרס

בצד השני, האכזבה הייתה קשה. ג'יאנולואיג'י דונארומה טעה רגע לפני השריקה וההפסד בדרבי הזה יירשם לחובתו. ג'נארו גאטוזו מאמנה של מילאן הודה: "הדרבי הזה הגיע יותר לאינטר. שיחקנו אגרסיבי ללא שליטה בכדור, וזו צורת משחק שלא מיטיבה איתנו. החרטה היחידה שלי מהמשחק הזה היא שלא ניצלנו את ההתקפות המתפרצות שהיו לנו ב-15 הדקות האחרונות".

לגבי דונארומה: "אני לא רוצה להתייחס לשחקנים מסוימים. היו טעויות של כולם בהגנה, הפסדנו את המשחק כקבוצה ולא בגלל דונארומה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully