וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: שלוש מדליות לנבחרת הישראלית בגביע אירופה במלגה

רז הרשקו וירדן מאירסון רשמו הישגים מרשימים עם שתי מדליות זהב, ענבל שמש זכתה במדלית ארד. שני הרשקו מאמן הנבחרת מרוצה: "לא בכל יום זוכים במדליות זהב בסבב האירופאי"

רז הרשקו ג'ודוקאית, ירדן מאירסון ג'ודוקאית. פאקו לוזאנו, אתר רשמי
חוגגות מדליה יוקרתית. מאירסון והרשקו/אתר רשמי, פאקו לוזאנו

נבחרת הבוגרים הישראלית ממשיכה לרשום הישגים נאים בגביע אירופה לג'ודו שנערך במלאגה. היום (ראשון) זכו ירדן מאירסון ורז הרשקו במדליות זהב במסגרת יומה השני של התחרות. מאירסון התמודדה בקטגוריית המשקל עד 70 ק"ג, ואילו הרשקו ב-78 ק"ג ויותר.

מאירסון החלה את יום הקרבות שלה עם ניצחון באיפון על קמפנלה האיטלקיה, והמשיכה עם ניצחון בוואזרי על אנדלה וויאוליץ' מקרואטיה. בחצי הגמר גברה באיפון על ליסווסקי מגרמניה ובגמר ניצחה בוואזרי את כריסוסטומו ג'ואנה מפורטוגל, ובכך הבטיחה את המדליה היוקרתית.

הרשקו פתחה בניצחון באיפון מול ווקאס אוטרו מספרד והמשיכה עם ניצחון נוסף באיפון מול מיאוצ'יץ' הקרואטית. בקרב על מדלית הזהב גברה על שרה אלברז מספרד גם כן באיפון. אתמול ענבל שמש זכתה במדלית הארד בקטגוריית משקל עד 63 ק"ג.

שני הרשקו, מאמן נבחרת הנשים אמר: "אני שמח מאוד על הזכיה במדליות הזהב, לא בכל יום זוכים בשתי מדליות זהב בסבב האירופאי בג'ודו. אלו מדליות חשובות מאוד לירדן ורז. ירדן זוכה במדלית זהב ראשונה בקטגוריה החדשה שלה עד 70 ק"ג ורז זוכה לראשונה במדליה בסבב הבוגרות. אני מאמין שהזכיה הזו תתן לירדן ורז בטחון ומוטיבציה לקראת התחרויות הבאות."

עוד בנושא
גפן פרימו זכתה במדלית כסף באליפות העולם עד גיל 21
גפן פרימו: "תמיד מאכזב לסיים תחרות בהפסד, אבל אני מאושרת"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ודו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully