וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גפן פרימו: "תמיד מאכזב לסיים תחרות בהפסד, אבל אני מאושרת"

הישראלית הצעירה שזכתה במדליית כסף באליפות העולם עד גיל 21 סיכמה: "אעשה כל מאמץ שבפעם הזה זה יסתיים בזהב"

גפן פרימו רק בת 18, אבל כבר מאותתת שהיא מוכנה לליגה של הגדולות. אמש (חמישי) זכתה הג'ודוקא הצעירה במדליית כסף באליפות העולם עד גיל 21 שנערכה בבהמאס, כשצלחה ארבעה קרבות ובסופו של דבר הפסידה באיפון לריוקו טאקדה היפנית בקרב על מדליית הזהב במשקל של עד 52 ק"ג

"תמיד מאכזב לסיים תחרות בהפסד, אני עובדת קשה ומשקיעה את כל כולי כדי לסיים כל תחרות בנצחון, יחד עם זאת אני מאוד שמחה ומאושרת על המדליה הראשונה שלי באליפות העולם", אמרה פרימו. "זה תמיד כבוד גדול להגיע לגמר אליפות העולם, אני אעשה כל מאמץ שבפעם הבאה זה יסתיים בזהב".

מאמנה, שני הרשקו, הוסיף: "עוד הישג גדול והיסטורי לגפן פרימו, לנבחרת הנשים ולאיגוד הג'ודו. מאוד רצינו לזכות בזהב אבל אנחנו שמחים בחלקנו. גפן ספורטאית צעירה שכל פעם מחדש מוכיחה שעבודה קשה ומחויבות יכולים להוביל אותך להישגים הגדולים ביותר. אני גאה בגפן, בספורטאיות הנבחרת, באיגוד הג'ודו ובצוות המקצועי שלי שמשקיע את כל כולו למען הישגים כאלה".

יו"ר האיגוד משה פונטי: "מאושר עבור גפן, ספורטאית מדהימה שתמיד מגיעה גם עם מחויבות גדולה וגם עם חיוך ואני שמח וגאה לא פחות בשני הרשקו שמוביל את נבחרת הנשים. זה הישג ענק לספורט הישראלי בכלל ולג'ודו שלנו בפרט".

מירי רגב בירכה: "גפן, גרמת לנו להמון גאווה. בשבילנו את לא גפן פרימו הסגנית. את גפן הפרימרה בעולם. כולי ציפייה לפגוש אותך שבוע הבא באבו דאבי ולחבק אותך בחום ואהבה באופן אישי".

  • עוד באותו נושא:
  • גפן פרימו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully