וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אספניול עלתה למקום השני עם 0:2 בחוץ על ווסקה

לראשונה מאז נובמבר 1995, שתי הקבוצות של ברצלונה במקומות 1-2. ויאדוליד חלפה על פני ריאל בזכות 0:1 מפתיע בחוץ על בטיס

עריכת וידאו: מתן חדד

טבלת לה ליגה ממשיכה להיות צמודה ומפתיעה, כאשר הערב (ראשון) עלתה אספניול למקום השני עם 0:2 בחוץ על ווסקה ואילו ויאדוליד חלפה על פני ריאל מדריד בזכות 0:1 מפתיע במגרשה של בטיס. חטאפה הצליחה לנצח 1:2 את ראיו וייקאנו בחוץ, אייבר ואתלטיק בילבאו נפרדו ב-1:1 לאחר מכן.

עוד בנושא:

"לופטגי יפוטר לפני המשחק של ריאל מדריד מול ויקטוריה פלזן"
באיטליה: לאציו ניצחה 0:2 בפארמה והתקרבה לפסגה
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

בורחה איגלסיאס שחקן אספניול חוגג. GettyImages
עושה בליגה הראשונה את מה שעשה בשנייה. בורחה איגלסיאס/GettyImages

ווסקה - אספניול 2:0

הקבוצה השנייה של ברצלונה היא עכשיו גם המדורגת שנייה בליגה. רובי הגיע למגרש בו עשה היסטוריה כמאמן והעלה את ווסקה לליגה הבכירה, אבל לא עשה הנחות לשחקניו לשעבר ויצא עם שלוש הנקודות כדי להתקדם למקום השני. פרנסיסקו ערך בכורה כמאמן נועלת הטבלה וראה את בורחה איגלסיאס כובש מול שער חשוף אחרי אסיסט של דידאק וילה בדקה ה-41 ומשלים צמד עם הקפצה אלגנטית בדקה ה-64. כך, לראשונה מאז נובמבר 1995, ברצלונה ואספניול מוליכות את לה ליגה מהמקום הראשון והשני.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

בטיס - ויאדוליד 1:0

העולה החדשה, שהחלה את העונה בצורה מגומגמת, צברה מומנטום מאז הגעת הבעלים החדש רונאלדו והיא כבר משקיפה על ריאל מדריד מלמעלה עם ארבעה ניצחונות רצופים. את בטיס היא לא ניצחה בחוץ מאז דצמבר 1999, אבל שער של אנטוניטו בדקה ה-35 אחרי בישול יפה של טוני במתפרצת קטע את הרצף הזה. ויאדוליד שישית, עם נקודה יותר מריאל ורק שלוש פחות מברצלונה המוליכה.

שחקן חטאפה גאקו שיבסאקי. רויטרס
שיבסאקי וחטאפה עם ניצחון חוץ גדול/רויטרס

ראיו וייקאנו - חטאפה 2:1

המארחת אמנם חזרה מהפגרה, אבל התוצאות שלה ממשיכות להיות רעות כמו לפני הפגרה. ראיו השלימה משחק חמישי ברציפות בליגה ללא ניצחון. מנגד, חטאפה השיגה ניצחון ששיפר את מאזנה ל-12 נקודות והיא שוכנת לבטח במקום התשיעי והטוב מבחינתה, הרחק מהמקומות שמובילים אל ליגת המשנה. דימיטרי פולקייה כבש את הראשון עבור חטאפה בדקה ה-63 עם נגיחה יפה לפינה, סרחיו אקימה הוסיף שער עצמי בדקה ה-67 וזה 0:2. המארחת עוד הצליחה לצמק בזכות שער של ראול דה תומאס בדקה ה-74, אבל ספגה הפסד שהשאיר אותה מתחת לקו האדום. אוסקר טרחו מראיו הורחק בדקה ה-92 עם צהוב שני.

איניאקי וויליאמס שחקן אתלטיק בילבאו. רויטרס
איניאקי וויליאמס/רויטרס

אייבר - אתלטיק בילבאו 1:1

הבאסקים המשיכו בעונה הרעה שלהם עם משחק ליגה שביעי ברציפות ללא ניצחון. הפעם זה נגמר בתיקו, שהותיר את אתלטיק בילבאו במקום ה-17 עם שמונה נקודות בלבד, ממש כמו של לגאנס שנמצאת במקום ממנו יורדים אל ליגת המשנה. צ'ארלס העלה את אייבר ליתרון עם פנדל בדקה ה-17, איניאקי וויליאמס איזן בדקה ה-21 אחרי בישול של ראול גרסיה הוותיק והטוב וקבע חלוקת נקודות שהחזיקה מעמד עד הסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully