וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת ליגת העל תוקפת את מנהלת הלאומית: "גונבים דעת"

20.10.2018 / 19:19

בהודעת תגובה חריפה לתקשורת האשימו מנהלת ליגת העל שאנשי הלאומית, ששכרו יועץ משפטי שייצג אותם נגדם, מסלפים עובדות: "אם קבוצות הליגה הלאומית מתגאות במתן במה לישראלים, מדוע הן מביאות מתאזרחים רבים?"

מנהלת ליגת העל הגיבה הערב (שבת) בצורה חריפה על הודעת מנהלת הליגה הלאומית מהצהריים לפיה שכרה יועץ משפטי שייצג אותה מול מנהלת ליגת העל, שלטעמה מתנהלת שלא כשורה בכל נושא ההחלטות באיגוד הכדורסל.

שמואל פרנקל, יושב ראש מנהלת הליגה. קובי אליהו
עולה למתקפה. שמואל פרנקל/קובי אליהו

"קברניטי הליגה הלאומית גונבים דעת", נכתב בהודעה בהקשר של הטענה כי שחקני נבחרת העתודה גדלו בזכות הליגה הלאומית, "צריך לציין את העובדות: רוב גדול של שחקני העתודה בשנתיים האחרונות גדל במחלקות הנוער של קבוצות ליגת העל, הקבוצה היחידה שגידלה שחקנים לעתודה מהלאומית היא מכבי רעננה, תרומתן של שאר הקבוצות מהלאומית לנבחרות העתודה אפסית. אם קבוצות הליגה הלאומית מתגאות במתן במה לישראלים מדוע הן מביאות מתאזרחים רבים כל כך. עוד צריך לשאול מה באמת התרומה של שתי עולות לכדורסלן הישראלי, כאשר יש גם שתי יורדות בצד השני של המשוואה. גם בנושא ניגוד האינטרסים מנהלת הלאומית שוכחת להסתכל על חבריה אשר גם חלק נכבד מהם חברים בהנהלת האיגוד".

עוד נכתב בהודעת מנהלת ליגת העל: "הליגה הלאומית פנתה לעורך דין כדי לנסות לכפות עלינו את רצונם. אנו מציעים להם לפנות היישר לבית המשפט ומציעים להם לעבור לשחק פעמיים בשבוע דבר שיתרום רבות יותר לשחקנים הישראלים מאשר השביתה המיותרת הזאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully