וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאבק נמשך: מנהלת הליגה הלאומית שכרה יועץ משפטי נגד מנהלת ליגת העל

20.10.2018 / 13:23

במנהלת הליגה השנייה מאשימים את מנהלת ליגת העל באי קבלת תנאיהם: "החלטות אלה לא מתקבלות עקב ניגודי עניינים חמורים, שיקולים זרים ופעילות בניגוד לתקנונים"

הליגה הלאומית בכדורסל הייתה אמורה לערוך השבוע את המחזור השלישי בליגה, אך זו ממשיכה להיות מושבתת, כשלא נראה פיתרון בעתיד הנראה לעין כל עוד מנהלת הליגה ממשיכה בתנאיה. היום (שבת) הודיעה מנהלת הליגה הלאומית על מאבק מול מנהלת ליגת העל.

"מזה זמן מה אנו מצויים במהלכו של מאבק על דמותו ועתידו של הכדורסל הישראלי. החלטות פשוטות ומתבקשות באשר לעתיד הליגה הלאומית, (הליגה בה גדלים ומתפתחים השחקנים הישראלים), החלטות אלה לא מתקבלות עקב ניגודי עניינים חמורים, שיקולים זרים, הבטחות שמופרות, פעילות בניגוד לתקנונים ולהחלטות מחייבות ועוד", נכתב בהודעת המנהלת, "במנהלת ליגת העל משוכנעים שנישבר, בגלל שלנו יש יותר מה להפסיד. זה לא יקרה, כי אנחנו מאמינים בצדקת הדרך ובמטרה - פיתוח הכדורסלן הישראלי. בלית ברירה, ונוכח חוסר האחריות שמגלים במנהלת ליגת העל אנו נאלצים להעביר את המאבק עבור עתיד הכדורסל הישראלי לאפיק המשפטי. לצורך כך שכרנו את שירותיו של עו"ד רועי רוזן, שאין צורך לפרט אודות פועלו והישגיו בתחום הספורט, שיסייע לנו במאבק הצודק עד להשגת המטרות הנחוצות".

עוגן יוחננוב יושב ראש מנהלת הליגה הלאומית בכדורסל. ספי מגריזו, איגוד הכדורסל, אתר רשמי
נאבק על עתיד הכדורסלן הישראלי? עוגן יוחננוב/אתר רשמי, ספי מגריזו, איגוד הכדורסל

עוד נכתב בהודעת המנהלת כי: "עורך הדין יפנה בשמנו על מנת לנסות ולסיים את העניין ללא הליכים משפטיים. היה והפניות יפלו על אוזניים ערלות נמצה את זכויותינו בערכאות המשפטיות המוסמכות.

אנחנו לא נאבקים על פוליטיקה, שררה או תפקידים, אלא רק על העתיד של השחקן הישראלי והכדורסל בישראל. מה אנחנו מבקשים עבור הכדורסל והכדורסלן הישראלי? לפתח את השחקן מבחינה מקצועית ולייצר לו אופק עתידי: חשוב וקריטי שיהיו 2 עולות ושתי יורדות כדי שיהיה לשחקנים ולקבוצות על מה להתחרות ולמה לשאוף. המצב הנוכחי פוגע בספורטיביות ומונע משחקנים צעירים מוכשרים להתקדם. קבוצות הלאומית החממה לפיתוח ולטיפוח השחקן הישראלי והעתיד של הכדורסל של כולנו. השורה התחתונה היא שבליגת העל יש מעט מקום לישראלים, והבסיס הרחב הוא בלאומית. אז תשקיעו ותנו אופק מקצועי לשחקן הישראלי בלאומית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully