וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ': "למה אלירן עטר לא משחק? אין סיבה מיוחדת לכך"

20.10.2018 / 19:09

מאמן מכבי תל אביב הכחיש שקיים הסבר לא מקצועי לספסולו של החלוץ. על ה-0:4 מול חדרה: "אנחנו צריכים להשתפר"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מכבי תל אביב הביסה הערב (שבת) 0:4 את הפועל חדרה במשחק בין שתי מוליכות הטבלה בליגת העל. צ'יקו אופואדו כבש צמד (7 ו-32), אייל גולסה (36) ואנריק סבוריט השלימו והצהובים עלו אל הפסגה עם 17 נקודות מ-21 אפשריות והורידו את חדרה אל המקום השני עם 16 נקודות.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הביסה 0:4 את הפועל חדרה
בירם כיאל כבש ב-0:1 של ברייטון נגד ניוקאסל
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ולאדן איביץ' רוצה שהקבוצה שלו תשחק טוב יותר/ברני ארדוב

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' אמר: "אני משוכנע שאנחנו יכולים לשחק טוב יותר, אבל המטרה שלנו היא רק המשחק הבא עכשיו. קיבלנו הרבה ביטחון אחרי שני השערים המוקדמים, שלטנו במשחק והגענו למצבים וזה טוב שכבשנו ארבעה שערים. יכולנו לכבוש שער נוסף, אבל בסדר. אני לא אוהב לדבר על הקבוצה שלי ואיך אנחנו משחקים. אנחנו יודעים מה המטרה שלנו והיא לשחק יותר טוב ויותר טוב". על עטר: "אין סיבה מיוחדת שהוא לא משחק". על המשך הדרך אמר הסרבי: "אני רוצה שהשחקנים שלי ישתפרו ולא ישמרו על היכולת הזו. יש לנו הרבה עבודה".

מאמן חדרה ניסו אביטן: "לא נעים, אבל מוצדק. מכבי תל אביב הייתה עדיפה וניצחה אותנו בכל הפרמטרים של המשחק. אני קונה תסריט של הפסד פעם בשבעה מחזורים. זה מבחן בשבילנו לדעת להתאושש ממשחק כזה ואני בטוח שנדע לעשות את זה. קשה לי עכשיו להעריך מה קרה היום. המספרים והסטטיסטיקה אומרים הכול. לא היינו טובים היום, עשינו טעויות קריטיות שנתנו למכבי תל אביב מקדמה שהקשתה עלינו ונתנה להם ביטחון. אני לא אחד שמשתמש בתירוצים, מכבי תל אביב הייתה עדיפה וניצחה בצדק. אנחנו מרוצים מהדרך שלנו, לא ממה שקרה פה היום, אבל אני בטוח שנדע להתמודד עם זה. אובדן הפסגה זה הדבר האחרון שמטריד אותי. לא אהבתי שהכתרתם אותנו ואני לא נבהל מההפסד הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully