וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוציאו את העצבים על מכבי תל אביב? בלאט התנצל אחרי ההשפלה

מאמן אולימפיאקוס ניסה להסביר את התבוסה הביתית למילאנו: "היינו עייפים מהנסיעות הרבות, אני מתנצל בפני הקהל הרב שהגיע". המשחק הבא של היוונים: בבית מול הקבוצה של ספאחיה

מאמן אולימפיאקוס דיוויד בלאט. אתר רשמי
יוציא את העצבים על מכבי תל אביב? בלאט/אתר רשמי

אחרי שני ניצחונות מרשימים על חימקי מוסקבה ובאסקוניה החזקות, אולימפיאקוס הובסה אמש (שישי) 99:75 בביתה על ידי מילאנו של סימונה פיאניג'אני במשחק לא אופייני שבו היא ספגה הרבה מעל הממוצע שלה. דיוויד בלאט מאמנם החדש של היוונים תלה את ההפסד הזה בעייפות כשאמר לאחר המשחק: "סבלנו מעייפות בגלל הנסיעות הרבות, מבחינה מנטאלית לא הצלחנו להתגבר על האתגר הזה".

בלאט הוסיף: "אמרתי לחבר'ה ששום דבר הוא לא שחור או לבן כפי שזה אולי נראה ממבט ראשון. אחרי שלושה מחזורים אנחנו במאזן של 1:2 ביורוליג ואנחנו יודעים שאנחנו צריכים לשחק ברמה גבוהה בהרבה מבחינה פיסית ומנטאלית. היינו צריכים להגיב לקהל הנהדר הזה עם הופעה טובה יותר, ואני מקווה שנעשה זאת במשחקים הבאים".

האיטלקים נהנו ממשחק נהדר של מייק ג'יימס הרכז שחוזר בקיץ גם על ידי מכבי תל אביב. ג'יימס, שהגיע למילאנו מפנאתינייקוס היריבה הגדולה של אולימפיאקוס חגג עליה עם 22 נקודות ו-5 אסיסטים כשנמניה נדוביץ' הגארד השני שהגיע ממלאגה סייע לו עם 20. אולימפיאקוס תגיע נחושה ועצבנית למשחק הבא שלה במפעל שבו היא תארח ביום חמישי את.. מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully