וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניקו קובאץ' נשאר מאמן באיירן מינכן: "בטוח שאתקן את הרושם השלילי"

מסיבת העיתונאים שגררה גל ספקולציות על עתידו של המאמן הסתיימה בנזיפה של בכירי באיירן בתקשורת. רומניגה: "נגונן על ניקו ועל השחקנים שלנו, מגיע להם הרבה יותר כבוד"

מאמן באיירן מינכן ניקו קובאץ'. GettyImages
עדיין מחייך, בינתיים. ניקו קובאץ'/GettyImages

ההכרזה אמש (חמישי) של באיירן מינכן על מסיבת עיתונאים פתאומית גררה גל של שמועות, בעיקר בכל הנוגע לעתידו של המאמן ניקו קובאץ'. אולם בסופו של דבר התברר שמטרת המסע"ת היא נזיפה של קארל היינץ רומניגה ואולי הנס בתקשורת, ושהם בכלל מעניקים גיבוי מלא (לפחות בינתיים) למאמן המקרטע.

"נגונן על המאמן שלנו ועל השחקנים שלנו מפני יחס לא הוגן בתקשורת. לצערי, הרבה מאוד עיתונאים איבדו צלם אנוש", אמר רומניגה הזועם, והנס המשיך ואמר שהביקורת - בעיקר כלפי מנואל נוייר על היכולת שהציג בנבחרת - היא "חצופה וחסרת כבוד".

עוד לפני מסיבת העיתונאים של ההנהלה, קובאץ' הצית את הדמיון של התקשורת הגרמנית כשאמר במסיבת עיתונאים מקדימה ש"זו תהיה מסע"ת מלאה בהפתעות ובדברים מעניינים". קובאץ' המשיך ואמר ש"החיים מלאים בהצלחות וגם בכישלונות. אני יכול להבטיח לכולכם כאן שאנחנו מתאמנים כמו שצריך, שכולם בקבוצה רוצים לשחק ולנצח. האווירה בקבוצה חיובית, וכך זה צריך להישאר. בזמנים כאלה, אני רק עובד קשה יותר. זה הטבע שלי".

עוד בנושא

דיווח: ארסן ונגר עשוי להתמנות למאמנה של באיירן מינכן
שבת בגרמניה: באיירן מול וולפסבורג, דורטמונד אצל שטוטגרט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully