וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסן ונגר עשוי להתמנות למאמנה של באיירן מינכן, שתכנס מסע"ת

הבווארים הודיעו כי יקיימו מסיבת עיתונאים בהשתתפות הנס, רומניגה וסליהמידז'יץ', מה שתדלק את השמועות לגבי חתימה אפשרית של המאמן הצרפתי בן ה-68. בצרפת מדווחים כי הוא מעוניין בתפקיד

ארסן ונגר מאמן ארסנל. רויטרס
חוזר לבמה המרכזית? ארסן ונגר/רויטרס

האם ארסן ונגר בדרך לבאיירן מינכן? ב"לה פאריסיין" מדווח שמאמן ארסנל לשעבר בן ה-68 מעוניין להתמנות לתפקיד אם הוא יתפנה בקרוב, אבל כרגע לא קיים משא ומתן מכל סוג שהוא עם האלופה הגרמנית. מה שתדלק את השמועות בצורה משמעותית זו ההודעה של באיירן מינכן לפיה תקיים מסיבת עיתונאים היום מיד לאחר מסיבת העיתונאים של המאמן ניקו קובאץ' בהשתתפות הנשיא אולי הנס, יושב הראש קרל היינץ רומניגה והמנהל המקצועי חסן סליהמידז'יץ'. מדובר בצעד חריג ובדבר שלא נעשה בכל שבוע והפעם האחרונה שזה קרה הייתה לפני למעלה משנה כשהציגו את יופ היינקס כמאמן הקבוצה.

ונגר כמובן דובר גרמנית שוטפת וביקר השבוע בברמן לצורך משחק הפרידה מבלם ארסנל לשעבר פר מרטסאקר. הוא גם דיבר על השמועות שקשרו אותו לתפקיד כשאמר ל"בילד": "חשוב שאולי הנס וקרל היינץ רומניגה יובילו את המעבר של הקבוצה והשינוי. אני חושב שהכוח במועדון צריך להישאר אצל שחקנים עבר, אנשים כמו פיליפ לאהם ואוליבר קאן, חשוב שהם ישתלטו על העניינים. הכדורגל חי בתוך הבנאדם, זה לא משהו שאתה לומד באוניברסיטה. אם אני אאמן את באיירן? זה לא משהו שאני עוסק בו. רומניגה והנס סמכו על קובאץ' והם צריכים לדבוק בכך".

יש לציין שבאיירן מינכן פתחה את העונה בצורה טובה עם שבעה ניצחונות ברציפות בכל המסגרות, אבל מאז סיימה ב-1:1 ביתי מול אוגסבורג, הפסידה 2:0 להרטה ברלין, סיימה ב-1:1 חלש מאוד בבית מול אייאקס והובסה 3:0 על ידי בורוסיה מנשנגלדבאך בליגה. שם נוסף שהוזכר כמועמד לתפקיד מאמן הקבוצה הוא זינדיאן זידאן, שעזב בתום העונה שעברה את ריאל מדריד.

עוד בנושא:

באיירן תשחק מול וולפסבורג בשבת, דורטמונד בשטוטגרט
גונסאלו היגואין כואב: "יובנטוס בעטה אותי החוצה"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט גם באינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully