וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כאות הזדהות עם קולין קפרניק: ריהאנה דחתה הצעה להופיע במחצית של הסופרבול

הזמרת סירבה לקחת חלק באירוע הגדול ביותר של הספורט האמריקאי, כדי להביע הזדהות עם מחאתו של הקווטרבק. רק לאחרונה הפך לפנים של קמפיין חדש מאת נייקי וזכה לתגובות רבות

ריהאנה בפסטיבל קאן 2017. GettyImages
מזדהה עם קפרניק. ריהאנה/GettyImages

דיווחים בארה"ב: ריהאנה דחתה הצעה להופיע במחצית של משחק הסופרבול, כאות הזדהות עם מחאתו של קולין קפרניק. בכך היא מצטרפת גם לזמר ג'יי זי, שדחה את ה-NFL בשנה שעברה, מאותה הסיבה בדיוק.

כזכור, הקווטרבק היה הראשון לכרוע ברך בעת השמעת ההמנון האמריקאי כדי למחות על האלימות המשטרתית המופנית כלפי אפרו-אמריקאים.

הצעד שנקט קפרניק זכה לתהודה עצמה. לצד תמיכה והזדהות מצד שחקנים נוספים, בכללם לברון ג'יימס, הנשיא דונלד טראמפ ביקר אותו בחריפות ואמר: "כפוי טובה, הוא לא מכבד את המדינה שלו".

עוד בנושא
בלי להזיע: דנבר הביסה את אריזונה בחוץ
50 שנה ל"הצדעת הכוח השחור": שבע מחאות בולטות בהיסטוריה של הספורט
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

קולין קפרניק בקמפיין ל"נייקי". אינסטגרם רשמי קולין קפרניק, צילום מסך
קפרניק בקמפיין לנייקי/צילום מסך, אינסטגרם רשמי קולין קפרניק

קפרניק בן ה-30 ללא קבוצה מאז מרץ 2017, אז יצא מהחוזה שלו בסן פרנסיסקו. לטענתו, אף קבוצה לא רוצה את שירותיו בגלל המחאה שלו ולא על רקע מקצועי. בתוך כך, קפרניק הפך ממש לאחרונה לפנים של קמפיין חדש של ענקית הספורט 'נייקי'.

מופע המחצית של הסופרבול נחשב לאירוע השיא של הספורט האמריקאי. לאורך שנים, מיטב האמנים שהצמיחה התרבות האמריקאית השתתפו בו. בין היתר זכו לכבוד: בריטני ספירס, אירוסמית', ביונסה בהופעה זכורה במיוחד, פול מקארת'ני, ג'סטין טימברלייק, מדונה, ליידי גאגא, קולדפליי ועוד.

ריהאנה, שמגיעה אף היא מרקע אפריקאי, עוד לא זכתה להופיע במחצית הסופרבול. לפי מקורות, היא סירבה להצעה המפתה משום ש"היא לא מסכימה עם העמדה של ה-NFL". מי שייהנו מהסירוב של הזמרת הם חברי להקת Maroon 5, שיופיעו במקומה. ה-NFL סירבו להגיב לדיווחים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

הרשת געשה בעקבות ההחלטה של ריהאנה, והנה מיטב הציוצים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully