וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי להזיע: דנבר הביסה את אריזונה בחוץ

הברונקוס התעללו בג'וש רוזן עם שני פיק סיקס והובילו 3:35 בסיום המחצית הראשונה, מה שהספיק לעצור בקלות את רצף ארבעת ההפסדים

קורטלנד סאטון דנבר ברונקוס. Getty, GettyImages
סאטון מתעופף לטאצ'דאון/GettyImages, Getty

דנבר (4:3) הגיעה הלילה (בין חמישי לשישי) למדבר עם לא מעט סימני שאלה, אחרי ארבעה הפסדים רצופים. למזלה, היא פגשה את הקבוצה שנראית כגרועה ביותר ב-NFL העונה, אריזונה (6:1) ומחצה אותה בקלילות 10:45, במשחק שנגמר כבר אחרי מחצית אחת.

59 שניות מהפתיחה מסר הרוקי של הקארדס, ג'וש רוזן, לפיק סיקס הראשון שלו במחצית ואחרי טריק פליי שהסתיים במסירה של עמנואל סנדרס לטאצ'דאון של קורטלנד סאטון, רוזן רשם פיק סיקס שני במשחק, כאשר כריס האריס מחזיר את הכדור ל-53 יארד.

דנבר לא נרגעה. עם פתיחת הרבע השני, קייס קינום ירה לידיים של סנדרס טאצ'דאון של 64 יארד ולפני המחצית, גם רויס פרימן מצא את האנדזון וקבע 3:35 חד צדדי לאורחים. לארי פיצג'רלד עוד צימק בתחילת המחצית השנייה, אך הברונקוס ענו עם עוד טאצ'דאון מהיר, הפעם של פיליפ לינדזי בריצה ל-28 יארד.

קייס קינום לא נדרש להרבה וסיים עם 161 יארד, טאצ'דאון ואיבוד. סנדרס תפס ל-102 יארד וטאצ'דאון (ומסר לאחד) ולינדזי רץ ל-90 יארד. רוזן היה מזעזע עם 194 יארד וטאצ'דאון מול שלושה איבודים ושני פאמבלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully