וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה שוקלת למכור את מלקום, טוטנהאם תשלם 50 מיליון יורו?

בספרד טוענים שהברזילאי שהגיע תמורת 41 מיליון יורו בקיץ ושיחק עד כה 25 דקות בלבד מעניין מספר קבוצות, כולל אינטר וארסנל. וגם: התכנית הריאלית לחיזוק ההגנה, והחברים של יספר סילסן

עריכת וידאו: מתן חדד

ברצלונה עבדה קשה מאוד כדי להנחית בקיץ האחרון את מלקום, אלא שבינתיים, הברזילאי שנרכש מבורדו תמורת 41 מיליון יורו לא ממש מצליח לפרוע שטרות. בסך הכל, רשם החלוץ 25 דקות רשמיות בלבד העונה ועדיין לא הצליח למצוא את הרשת, כשברוטציה הוא נמצא מאחורי ליאונל מסי, לואיס סוארס, עוסמאן דמבלה ופיליפה קוטיניו.

בספרד טוענים שהקטלאנים עשויים להיפרד מהרכש, שמעורר עניין רב ברחבי אירופה, ואפילו להרוויח עליו על אף שמיעט לשחק עד כה. על פי דיווחים, טוטנהאם, שלא התחזקה כלל הקיץ, תהיה מוכנה לשלם 50 מיליון יורו על החלוץ בינואר, אולם הצעות רשמיות עדיין לא התקבלו. גם אינטר ארסנל גיששו, בעיקר בנוגע לעסקת השאלה, כשגם ליברפול הוזכרה בהקשרו.

מלקום בן ה-21 הגיע לבורדו מקורינתיאנס בשנת 2016 והפך לאחד השחקנים המובילים בליג 1. בסך הכול ערך 83 הופעות בליגה והבקיע 20 שערים. בקיץ כבר היה סגור לחמש שנים ברומא, אולם ברגע האחרון ברצלונה התערבה והצליחה להביאו לקאמפ נואו.

עוד בנושא:

שבת בספרד: ברצלונה תנסה לצאת מהמשבר מול סביליה
ז'וליאנו בלטי: "יותר סביר שניימאר יחזור לברצלונה מלכל קבוצה בעולם"
דיווחים בצרפת: קארים בנזמה היה מעורב בניסיון חטיפה ותקיפה

בעוד מעמדו של מלקולם לא ברור, דבר אחד כן ברור בברצלונה: הצורך בצירוף שחקן הגנה נוסף. הפציעות של תומאס ורמאלן ובעיקר סמואל אומטיטי הותירו את ארנסטו ואלוורדה עם חלק אחורי מדולל למדי.

המאמן נפגש אמש עם ההנהלה וביחד החליטו כולם שדרוש חיזוק, ובעוד הניסיון לרכוש מאייאקס את ילד הפלא מתייס דה ליכט נראה מסובך כרגע, ההעדפה ככל הנראה תהיה צירוף בלם ותיק יותר, שיכול להגיע בינואר לחצי עונה ולמלא על החסר. במועדון הזכירו כדוגמא את אדגר דאווידס ודמיטריו אלבריטיני, שצורפו בדמדומי הקריירה שלהם לתקופות קצרות ב-2004 ו-2005 על מנת לסתום חורים.

עם זאת, השוער המחליף של הקטאלונים, יספר סילסן ההולנדי, סיפר כי דה ליכט ולוק דה יונג ישמחו להצטרף לסגל של אלופת ספרד. "כבר שוחחנו על כך שהיינו עם הנבחרת, ושניהם אמרו לי כמה הם חושבים שברצלונה זה מועדון נהדר. הכל תלוי במארק אוברמארס (המנהל הספורטיבי של אייאקס), אם יסכים לשחרר אותם או לא", סיפר השוער.

עוד באותו נושא

ז'וליאנו בלטי: "יותר סביר שניימאר יחזור לברצלונה מלכל קבוצה בעולם"

לכתבה המלאה
דמיטריו אלברטיני בברצלונה ב-2005. GettyImages
זוכרים שהוא היה בברצלונה ב-2005? אלברטיני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully