וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וליאנו בלטי: "יותר סביר שניימאר יחזור לברצלונה מלכל קבוצה בעולם"

שחקן העבר של הקטלאנים צופה קאמבק: "מעולם לא דמיינתי אותו במדריד". מקנמנן: "במקום ריאל הייתי הולך על אמבפה ולא על ניימאר"

עריכת וידאו: מתן חדד

עד לא מזמן, השמועות על חזרה אפשרית של ניימאר לליגה הספרדית קשרו אותו עם ריאל מדריד. לאחרונה הולכות וגוברות השמועות על כך שכוכב פריס סן ז'רמן ישוב דווקא לקבוצתו אותה עזב בקיץ שעבר - ברצלונה. "נראה שהוא לא התאקלם בפריס ולא שואב מוטיבציה מלזכות בליגה הצרפתית", נכתב ב"מארקה". "חברו לקבוצה קיליאן אמבפה החל להאפיל עליו והוא כבר לא שמח או נחוש בצרפת. אין ספק שברצלונה תקבל אותו בזרועות פתוחות. הרעשים שבוקעים מספרד גורמים לו להרגיש רצוי, במרכז תשומת הלב, ושם הוא מרגיש הכי שמח".

על פי שחקן העבר של ברצלונה ז'וליאנו בלטי, "לדעתי כרגע יותר סביר שהוא יחזור לברצלונה מלכל קבוצה אחרת בעולם. זו דעתי, לא דיברתי איתו או עם אביו הרבה, אבל ככה זה נראה לי מברזיל. מעולם לא דמיינתי אותו במדריד. אני לא חושב שהוא יישאר בפריס עוד זמן רב, בברצלונה היה לו טוב מאוד ואני חושב שיהיה לו מה לתרום למועדון גם בעתיד".

ומהצד השני, שחקן העבר של ריאל מדריד סטיב מקמנמן חושב שהבלאנקוס צריכים ללכת קודם כל על אמבפה, ורק אחר כך, אם בכלל, לבחון את אופציית ניימאר: "אישית, הייתי מעדיף את אמבפה אם הייתי ריאל. הוא צעיר יותר, רק בן 19, ואפשר ללמד אותו יותר. קשה לי לדמיין את מדריד משלמת כל כך הרבה כסף עליו, אבל גם היה לי קשה לדמיין את רונאלדו עוזב, וזה קרה".

אמש (חמישי) בירך פלה את בן ארצו, על שעקף אותו במניין ההופעות בנבחרת ברזיל - 93 לעומת 92: "מזל טוב על ההישג. עכשיו לך ותשבור גם את שיא השערים שלי - ברזיל זקוקה לך!" השיא המדובר עומד על 77, בעוד לכוכבה של פריס סן ז'רמן יש כרגע 59 כיבושים במדי הסלסאו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully