וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למעלה מ-2 מיליון צפיות: השער הייחודי של אביחי ידין כבש את הרשת

הקשר העלה לאינסטגרם סרטון בו הוא נראה כובש מזווית בלתי אפשרית וגרר תגובות מרחבי העולם. צפו והכריעו: גול אמיתי או מזויף?

אביחי ידין. צילום מסך
הסרטון מככב בעמודים הכי פופולריים באינסטגרם/צילום מסך

לאביחי ידין יש חמש הופעות בשלב הבתים בליגת האלופות, שלוש הופעות בבתים בליגה האירופית וגם 10 הופעות במדי נבחרת ישראל - אבל דווקא עכשיו, כשהוא ללא קבוצה, הוא עושות כותרות ברחבי העולם. אמש (חמישי) העלה הקשר בן ה-31, שעזב את הפועל תל אביב בחודש אפריל השנה ומאז לא חתם באף קבוצה, סרטון ויראלי לאינסטגרם שהעלה פלאים את מספר העוקבים (והאוהדים) שלו.

בסרטון, שצולם במהלך אימון שגרתי, נראה ידין כובש שער בלתי אפשרי - כשהוא נמצא מאחורי השער בזווית אלכסונית מאחורי דגל הקרן. מיד עם העלאת הסרטון לאינסטגרם זכה ידין לתגובות רבות. בין היתר, העמוד סרטוני הכדורגל הפופולרי 443 שיתף את הסרטון, ונכון לזמן כתיבת שורות אלו, צפו בו קרוב לשלושה מיליון גולשים.

רבים מהגולשים תהו האם השער הייחודי הוא למעשה זיוף שנוצר באמצעות פוטושופ, ואחרים שאלו אם עצמם כיצד בעיטה שכזאת אפשרית ללא נעלי כדורגל (ידין נראה בגרביים בסרטון).

על מידת הפופולריות והויראליות של הסרטון אפשר ללמוד מהתגובות שהשאירו גולשים מרחבי העולם בפוסט שהעלה ידין לחשבון שלו. חלקם מצאו בו מקום לתעמולה פוליטית והגיבו להיותו של ידין ישראלי בתגובות "לשחרר את פלסטין".

עוד בנושא

ההרכבים, המספרים וההכנות לקראת משחקי שבת בליגת העל
המתיחות בין גיא לוזון לערן לוי לא נותנת שקט לבית"ר ירושלים
ראיקוביץ': "אני 4 שנים במכבי תל אביב, לא אעזוב בלי אליפות"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully