וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה לקראת הסוף ביניהם": המתיחות בין גיא לוזון לערן לוי לא נותנת שקט לבית"ר ירושלים

19.10.2018 / 6:32

גיא לוזון לא רצה את ערן לוי והתרצה בעקבות לחץ ההנהלה, הקשר מרגיש שהוא לא באמת נספר ("אלך אם לא רוצים אותי"), הבוסים מחפשים פתרונות, אך שחקני בית"ר משוכנעים: יחד הם לא יכולים להמשיך. פרידה עוד לפני ינואר?

אתר רשמי

בבית"ר ירושלים מתרכזים במשחק מול מ.ס. אשדוד ביום ראשון, בתקווה לצאת לדרך חדשה ולברוח מהמקום האחרון. יחד עם זאת, על האווירה בבית וגן מעיבות האנרגיות הרעות בין המאמן גיא לוזון לאחד מכוכבי הקבוצה, ערן לוי. הקשר שהגיע ממכבי נתניה רוצה לשחק, לוזון חושב אחרת והכיוון ברור: אם המאמן ישרוד את התקופה הנוכחית, לוי ייאלץ לחפש לעצמו קבוצה אחרת.

עוד בנושא:

פרדראג ראיקוביץ': "אני 4 שנים במכבי ת"א, לא אעזוב בלי אליפות"
קובי רפואה: "זו זכות לשחק בהפועל תל אביב. רוג'ר ביקש לעזוב"
הפועל באר שבע לא חוששת מהפן הכלכלי, השיחות עם אוגו יחודשו
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

גיא לוזון מאמן בית"ר ירושלים עם ערן לוי. ברני ארדוב
המתח רק הולך וגובר. לוזון ולוי/ברני ארדוב

במהלך חודש אוגוסט, אחרי העברת הבעלות של בית"ר ירושלים לידי משה חוגג ולפני מסע ההחתמות המהיר, לוזון לא התבייש לומר לבעלים החדש ולאלי אוחנה כי הוא לא מעוניין בערן לוי. המאמן רצה את גיא מלמד או את יונתן כהן, אך שתי האופציות נפלו ובלחץ הקברניטים נקבעה פגישה בביתו של לוזון. לאחר אותה פגישה, נתן המאמן את האור הירוק להחתמת השחקן שכיכב במכבי נתניה.

בפועל, ערן לוי פתח עד כה במשחק ליגה אחד (נגד הפועל חדרה) ומזמן לא מהווה אופציה להרכב הראשון, ולא משנה באיזו שיטה בית"ר תשחק. השבוע ניתן היה לראות זאת בבירור: גם כשלוזון ניסה שני שחקני התקפה כשאחד מהם מאחורי החלוץ, היה זה ארון אולנארה שתורגל, למרות שאינו כשיר לפתוח או לשחק יותר מ-30 דקות. בסיטואציה נוספת, בה עידן ורד שמשחק בצד ימין חש רגישות בשריר, תורגלו במקומו מאור בוזגלו, שגם הוא לא יכול לשחק יותר ממחצית, ובהמשך גם יעקב בריהון, שזה עתה חזר מהשעייה לאחר שלטענת הצוות המקצועי לא רצה להיכנס כמחליף במשחק האימון נגד מכבי פתח תקוה. לוי מרגיש שהוא לא באמת נספר על ידי המאמן ואף נשמע אומר השבוע: "אני לא מחזיק את עצמי בכוח כאן, אם לא רוצים אותי אני אלך".

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים: שחקנים חוששים כי המערך חשוף מדי, סילבסטר צפוי לפתוח

לכתבה המלאה

כל תרגול כזה הופך את נושא ערן לוי לשיחת היום בקרב השחקנים. מבחינתם, השניים פשוט לא יכולים להיות אחד עם השני. "ערן לוי נוסע כל יום שעה וחצי לכל כיוון מאור עקיבא ומרגיש שאין לו סיכוי לשחק, אפשר להבין אותו", הסבירו שחקנים. מנגד, הם אומרים: "אם הוא ידע שהמאמן לא רוצה אותו, הוא לקח סיכון גדול שבא במצב הזה". לטענת השחקנים, המתיחות היא ברמה כזאת שהשידוך עלול להסתיים הרבה לפני ינואר, ואם לוזון ימשיך אז לוי עשוי לבקש לעזוב כבר בשבועות הקרובים ולשבת בבית עד פתיחת החלון. "זה לקראת הסוף ביניהם, זה לא יחזיק עוד יותר מדי", סבורים בקבוצה.

הדברים הללו הגיעו גם לראשי המועדון. חוגג, אוחנה והמנכ"ל מוני ברוש מודעים לבעיה, הם שוחחו עם הצדדים וייתכן שגם לפני המשחק נגד מ.ס. אשדוד תתבצע שיחה עם השניים כדי להבין איך בדיוק ניתן לשנות את המצב. בשורה התחתונה, בית"ר כובשת בממוצע שער אחד למשחק כך שוויתור על שחקן שמייצר מספרים כמו ערן לוי עשוי להשאיר אותה בבעיה. מצד שני, לכולם ברור כי המצב הנוכחי לא יכול להימשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully