וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע לא חוששת מהפן הכלכלי, השיחות עם אוגו יחודשו

18.10.2018 / 14:34

כדי להשאיר את הניגרי, האלופה תצטרך להעלות את שכרו באופן דרמטי בגלל שהחל מהעונה הבאה המס על שכרו יגדל. שהר עדיין בספק גדול להפועל רעננה, בן בסט צפוי לפתוח במקומו

צילום ועריכה: קובי אליהו

עלות שכרו של ג'ון אוגו תגדל במאות אלפי שקלים אם הוא יאריך את חוזהו בהפועל באר שבע. במסיבת עיתונאים לפני כחודש, עדכן מנכ"ל המועדון, אסי רחמים, שלקשר הניגרי הוצע חוזה חדש, אך זה בשלב זה הוא מסרב ומבקש לבדוק אופציות אחרות.

מלבד הסירוב של אוגו, בבאר שבע מבינים שהפרוצדורה תהיה מסובכת בהרבה גם בשל הפן הכלכלי. בתום העונה הניגרי יציין חמש שנים בישראל והחל מהשנה הבאה הוא ייאלץ לשאת במיסוי כמו שחקן ישראלי. למעשה המס אותו הוא יצטרך לשלם על שכרו יגיע מכ-25 אחוז לכ-50 אחוז (מדובר בחישוב גס שכן ישנן מדרגות מס ועל חלק הסכום משולם אחוז נמוך יותר).

המשמעות: כדי שאוגו יישאר באותה רמת שכר נטו, שכר הברוטו שלו יצטרך לגדול בהרבה. וזה עוד לפני שמדברים על כך שהוא ידרוש חוזה משודרג. למרות העניין הכלכלי, בבאר שבע היו שמחים שאוגו יאריך חוזה ולקראת סוף החודש הבא צפויים לחדש את השיחות מולו כדי להבין לאן הרוח נושבת.

בקבוצה ממשיכים בהכנות למשחק מול הפועל רעננה ביום שבת. בן שהר ערך אימון מלא, אך הוא עדיין בספק גדול ועדן בן בסט צפוי להחליפו בהרכב. חאתם עבד אלחמיד שבתחילת השבוע סבל מכאבים בשרירי הבטן, חש טוב יותר וצפוי לפתוח.

עוד בנושא:

ברק בכר: "קשה מאוד לשחק נגד צפיפות, אבל נקווה להמשיך במומנטום"
אף פעם לא נישקתי סמל: שער הניצחון האחרון של מיכאל זנדברג

ג'ון אוגו, שחקן הפועל באר שבע. קובי אליהו
בינתיים מסרב לחתום על חוזה חדש. אוגו/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully