וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בריאנט הודח מתפקידו כחבר בוועדת השיפוט של פסטיבל סרטים

הכדורסלן האגדי, שהיה אמור לשפוט בפסטיבל סרטי אנימציה בל.א., נפסל בשל עצומה נגדו כעבריין מין. "זה רק מדרבן אותי יותר וממלא אותי במוטיבציה להקים אולפן לייצור סרטי אנימציה", אמר

טריק בלאק עם קובי בריאנט, לוס אנג'לס לייקרס. AP
בריאנט/AP

קובי בריאנט הודח מחבר השופטים בו היה אמור להיות חבר במסגרת פסטיבל סרטי האנימציה "אנימציה היא סרט" שייערך בסוף השבוע הקרוב בלוס אנג'לס. בריאנט, שסרט האנימציה שלו "כדורסל יקר" זכה השנה באוסקר, היה אמור להיות חלק מצוות השיפוט של הפסטיבל אך מחאה ברשת הובילה לפסילתו והדחתו מהתפקיד.

העצומה, שכותרתה הייתה "הדיחו את התוקף מינית קובי בריאנט מחבר השופטים של הפסטיבל 'אנימציה היא סרט'", הובילה את מארגני הסרט להתחשב בטענות ולהדיח את בריאנט מחבר השופטים. "להשאיר את קובי בריאנט כחלק מצוות השיפוט קובע סלחנות וחמלה כלפי עברייני מין וחותר תחת הנראות והכבוד שמגיע לקורבנות של הטרדה ותקיפה מינית", נכתב בהודעת העצומה.

העצומה אספה רק מאות חתימות, אבל גם כך הובילה את מארגני הטורניר לפעול. "אחרי דיונים רבים עם בעלי מניות ב'אנימציה היא סרט', התקבלה ההחלטה להדיח את קובי בריאנט מחבר השופטים לשנת 2018", אמר אריק בקמאן שמשמש כמנכ"ל GKIDS החברה שמפיקה את האירוע, "אנחנו ארגון צעיר וחשוב לשמור על האנרגיות הקולקטיביות שלנו מרוכזות בסרטים, ביוצרים ובמבקרים של הפסטיבל שלנו".

עוד בנושא:

כמה אתם באמת יודעים על לברון ג'יימס? בואו לבדוק
אנתוני דייויס הופך לראסל ווסטברוק החדש
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס. AP
בריאנט בזמן המשפט/AP

קובי בריאנט מסר תגובה לאתר רכילות אמריקאי, בה נכתב: "ההחלטה מוסיפה לי מוטיבציה ואני עכשיו עוד יותר מחויב לבניית אולפן להפקת סרטי אנימציה שמתרכז בריבוד חברתי וגיוון. אני מרוכז בניסיון שלי לשנות את העולם בצורה חיובית דרך סיפור סיפורים שונים ומגוונים, דמויות והנהגה על מנת להוות השראה לדור הבא".

כזכור, בריאנט הורשע בתקיפה מינית אחרי אירוע שהתרחש בחדר מלון בקולורדו בשנת 2003. בסופו של דבר התקרית לא מוצתה מבחינה משפטית כיוון שהנתקפת סירבה להעיד. מאוחר יותר בריאנט סגר עם הנתקפת פשרה ופיצוי כספי במסגרת המשפט האזרחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully