וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: זוסמן "שמח על ההזדמנות", בלאק בטוח ש"המאזן ישתפר מעצמו"

17.10.2018 / 8:35

הישראלי הצעיר "מקווה להוכיח גם בפעמים הבאות" אחרי התצוגה ההגנתית המרשימה, הסנטר שהופך לחביב הקהל "בטוח שנוכל להיות דומיננטיים", אך במועדון מודים: "יש תחושה של החמצה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

1. כש"הפסד בכבוד" מצליח להתעכל בהיכל

"הפסד בכבוד" אף פעם לא היה מונח קביל במכבי תל אביב, אבל אם כבר להפסיד, אז לפחות שיהיה כמו במשחק אמש (שלישי) מול צסק"א מוסקבה. הצהובים השתדלו, נשארו צמודים ונתנו פייט אולי לקבוצה הטובה באירופה במשך דקות רבות, ולמרות שנכנעו 89:86, הקהל עודד את הקבוצה בסיום.

בקבוצה סיפרו שבעקבות הנפילה למאזן 2:0, אחרי שני הפסדים צמודים לצסק"א ופנאתינייקוס, "יש תחושה של החמצה. יכולנו לנצח וכל ניצחון חשוב, זה לא נעים להתחיל עם שני הפסדים, אבל יש גם מקום לאופטימיות".

סקוטי ווילבקין נראה מדוכדך בחדר ההלבשה אחרי שיצא בחמש עבירות בדקות הסיום, ואמר לוואלה! ספורט: "כמובן שהמאזן שלנו לא טוב, אבל זה מה שקורה, צריך להישאר חיוביים. היו לנו טעויות, אבל אני חושב שהראינו שיפור במהלך המשחק. צסקא קבוצה מצוינת. היו יותר מדי איבודים, גם שלי".

עוד בנושא

מכבי תל אביב הפסידה לצסק"א מוסקבה 89:86 ונפלה למאזן 2:0
נבן ספאחיה מרוצה: "זו הייתה סוג של הצהרה - עשינו צעד קדימה"

שחקן צסק"א מוסקבה, ננדו דה קולו, מול יובל זוסמן, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
נקודת אור. יובל זוסמן בהגנה/ברני ארדוב

2. יובל זוסמן וטאריק בלאק אופטימיים

אחת הסיבות לאופטימיות אחרי המשחק אמש היא היכולת של יובל זוסמן. הגארד הצעיר קיבל 20 דקות, קלע 6 נקודות, סיים עם מדד יעילות דו ספרתי (10), ובעיקר הציג הגנת ברזל שזיכתה אותו בתשואות רמות מהקהל. זוסמן סיפר בשיחה עם וואלה! ספורט: "צסק"א היא מהקבוצות הטובות באירופה ועל כל טעות מולם משלמים. היו רגעים במשחק ששמרנו מעולה, אבל בסופו של דבר החיסרון של ג'רמי פארגו הורגש היטב".

על הלחץ בעקבות המאזן השלילי אמר זוסמן ש"אולי זו סטטיסטיקה וצבע עבור עיתונאים, אבל כל אחד אצלנו יודע מה הוא צריך להביא. כל משחק יורוליג הוא משחק חדש וצריך להילחם עליו".

על דקות המשחק שלו אמר זוסמן: "אני שמח על ההזדמנות, מקווה שאוכיח את עצמי גם בהזדמנויות נוספות. אהבתי מאוד את האנרגיות של הקהל שעודד אותי".

עוד שחקן שהופך לחביב הקהל הוא טאריק בלאק. הסנטר המוביל סיים עם 15 נקודות, 7 ריבאונדים ומהלכים מרשימים בשני צדי המגרש. למרות ההפסד, בלאק לא מאבד תקוה. "אני מרגיש אופטימי לגבי איך שנראינו הערב לעומת המשחק ביוון. זאת עונה ארוכה, יש שחקנים חדשים שצריכים להתרגל לשחק אחד עם השני ולא פשוט להתמודד מול קבוצות שרצות יחד כבר כמה שנים. אני מאוד אופטימי לגבי מה שראינו, כי אנחנו מאוד מוכשרים".

הסנטר ניתח את הסיבות להפסד ואמר ש"הכל התחיל בפתיחת המשחק, איבדנו יותר מדי כדורים ואז כל הזמן רדפנו אחריהם. אפילו כשהיינו ביתרון זה הרגיש כאילו אנחנו נלחמים. אם מתחילים את המשחק ללא טעויות ומטפלים טוב בכדור, אז המשחק נראה שונה לחלוטין".

בלאק אמר על האווירה בהיכל: "היה מטורף, זה הביא לי אנרגיות. אני בדרך כלל לא מראה רגשות גם כשאני עושה דאנקים, אבל הערב הייתה לי המון אנרגיה. למרות ההפסד, אנחנו מרגישים בטוחים בעצמנו. אנחנו משתפרים, יש המון כישרון, אנחנו בונים קבוצה שיכולה להיות מאוד דומיננטית, אני מעודד מההתקדמות. המאזן כבר ישתפר מעצמו".

לצהובים לא יהיה זמן לנוח, וכבר היום הם ייצאו למונטנגרו לקראת המשחק מול בודוצ'נוסט. בקבוצה מודעים לכך שאת המשחק אי אפשר להפסיד.. "זה משחק שאנחנו חייבים לקחת, בטח כשלוקחים בחשבון את הלו"ז הקשה שיש לנו", אמרו במכבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully