וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניימאר עקף את פלה. דיווח: "ברצלונה שוקלת מחדש להחזירו בקיץ"

כוכב ברזיל ציין את הופעתו ה-94 בנבחרת עם בישול שהשלים 100 שערים במעורבתו הישירה. בקטאלוניה טוענים: הוא רוצה לחזור לברצלונה, הקבוצה מתלבטת. מירנדה חוגג: "תחושה מחשמלת"

שחקן נבחרת ברזיל ניימאר מול שחקני נבחרת ארגנטינה. רויטרס
הספק מרשים. ניימאר מול ארגנטינה/רויטרס

גם אם מסי לא על כר הדשא, גם אם ניימאר ושאר הכוכבים של ברזיל לא בשיאם, גם אם הכדורגל לא מתעלה לרמה גבוהה - המפגשים בין ברזיל לארגנטינה תמיד לוהטים. אמש (שלישי) נפגשו שתי הגדולות של דרום אמריקה לקלאסיקו נוסף במשחק הכנה, והגיעו להכרעה בצורה דרמטית במיוחד, אחרי שמירנדה העניק לסלסאו 0:1 מתוק בתוך תוספת הזמן.

עבור ניימאר, שבישל את שער הניצחון, היה זה ערב מרגש במיוחד למרות שהציג יכולת בינונית ביחס לסטנדרטים שלו. הוא רשם את הופעתו ה-94 במדים הלאומיים וחלף על פני אלילו פלה, כמו גם על פני עוד שתי אגדות, קאקה וריבליניו (משיא ההופעות של ברזיל בכל הזמנים, בו מחזיק קאפו עם 142, הוא עדיין רחוק מאוד). בזכות הבישול, הוא גם ציין את השער ה-100 שבו הוא מעורב ישירות - בכיבושים או בישולים - במדי הנבחרת (59 שערים, 41 בישולים). בהתחשב בעובדה שהוא לובש אותם מאז 2010, מדובר בהספק לא רע בכלל לשמונה שנים.

עוד בנושא

ברזיל ניצחה 0:1 את ארגנטינה בסעודיה הודות לשער בתוספת הזמן
ברצלונה מחפשת מחליף לסוארס, קשישטוף פיונטק וניקולא פפה מועמדים
מודריץ' חושף: "התערבנו בחדר ההלבשה, לא האמנו שרונאלדו יעזוב"

ניימאר יחזור לברצלונה? "זה לא בלתי אפשרי"

ובמקביל להצלחות שלו בנבחרת ברזיל, התקשורת הספרדית ממשיכה לטעון שהוא מגשש את דרכו החוצה מפריס סן ז'רמן. שער העיתון הקטלאני "אל מונדו" טוען הבוקר כי "ניימאר הוא לא אופציה בלתי אפשרית" עבור ברצלונה, ושהוא ממשיך להידבר עם אנשי ברצלונה בשבועות האחרונים על אפשרות של קאמבק לקאמפ נואו. על פי הדיווח "ברצלונה לא שוללת את זה על הסף" למרות משקעי העבר עם ניימאר ובעיקר עם אביו, ובקרוב מועצת המנהלים של המועדון תתכנס כדי להחליט אם הנושא צריך לעמוד על הפרק ולעבור לאישורו של המאמן ארנסטו ואלוורדה.

כך או כך, בברזיל המשיכו לחגוג את הניצחון. כובש השער מירנדה הודה ש"לכבוש נגד ארגנטינה זה תמיד מרגש, תמיד מתוק, תמיד מחשמל - לא משנה אם זה משחק הכנה או משחק רשמי", ופיליפה לואיז טען ש"היינו קצת עייפים במחצית השנייה אבל היינו דומיננטיים במשך כל המשחק. הגיע לנו לנצח. ברור שהנבחרת שלנו טובה משלהם, כי אנחנו שמרנו על אותו סגל במשך שנים, יש אצלנו המשכיות. למרות הכל, בקלאסיקו תמיד יש מלחמה, תמיד הפערים מצטמצמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully