וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רביעי בליגת האלופות: הפועל חולון מתארחת אצל הקבוצה החזקה במפעל

16.10.2018 / 14:17

הקבוצה של דן שמיר, אחרי תקרית פניני, תתארח אצל ונציה (21:30, ספורט 5) שמדורגת ראשונה בדירוג הכוח של המפעל. האיטלקים מציגים את מרקיז היינס, אוסטין דיי, דרון וושינגטון ומיטשל וואט. כ-150 אוהדים סגולים ידחפו את הקבוצה בוונציה

דקוואן ג'ונס שחקן הפועל חולון. ברני ארדוב
דקוואן ג'ונס/ברני ארדוב

הפועל חולון תמשיך את המסע שלה בליגת האלופות של פיב"א מחר (רביעי, 21:30, ספורט 5) כשתפגוש את רייר ונציה האיטלקית במחזור השני של המפעל. חולון מגיעה למשחק אחרי שניצחה במשחק הבכורה 69:93 את פריבורג השוויצרית, כשגם יריבתה מנצחת את משחקה הראשון, 59:69 נגד פאוק סלוניקי באיטליה.

חולון המריאה הבוקר בטיסה ישירה לוונציה ותקיים הערב את האימון המסכם לקראת המשחק, כשאל הקבוצה יצטרפו כ-150 אוהדים. במועדון היו מרוצים מהיכולת ההגנתית שהובילה לניצחון הקל על מכבי אשדוד ביום ראשון, ובמקביל מנסים להמשיך הלאה אחרי הכעס של גיא פניני על דקות המשחק שלו באותו המשחק. פניני עצמו ערך אתמול אימון מלא והתקרית לא אמורה לפגוע בדקות המשחק או בתוכניות של הצוות המקצועי כלפיו.

עוד בנושא
בחולון לא מתרגשים מהכעס של פניני: "גיא בחור מאוד תחרותי"
ליגת העל: הפועל חולון הביסה את מכבי אשדוד/באר טוביה 71:94
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

גיא פניני שחקן הפועל חולון מול תום מעיין שחקן מכבי אשדוד/באר טוביה. לירון מולדובן
מחכים שהסערה תשכך. גיא פניני/לירון מולדובן

בחולון מעריכים מאוד את היריבה האיטלקית, אך לא מאמינים באפשרות של ניצחון. "אין ספק שמדובר בקבוצה הטובה ביותר בבית שלנו", אמרו בקבוצה לקראת המשחק, "אבל אנחנו לא הולכים עם תחושה שאין מה לעשות. ממש לא".

בדירוג הכוח של ליגת האלופות שפורסם אתמול, דורגה ונציה במקום הראשון, כשהפועל חולון דורגה רק במקום ה-23. הפועל ירושלים אגב, דורגה שלישית. את ונציה, שזכתה באליפות איטליה בעונת 2016/17, שיחקה בישראל לאחרונה וגם הפסידה למכבי ראשון לציון, מאמן וולטר דה רפאל הצבעוני.

הקבוצה מחזיקה בהרבה שחקנים שעברו בליגת העל - מרקיז היינס ששיחק במכבי תל אביב, אוסטין דיי שאשתקד היה הבטחה בהפועל ירושלים, מיטשל וואט, אקס נס ציונה וגלבוע/גליל, שכיכב בשבוע שעבר נגד פאוק ואקס חולון ונתניה דרון וושינגטון. שחקנים בולטים נוספים הם הגארד האמריקאי ג'וליאן סטון, הסנטרים גספר וידמאר ופול בילייה, הגארד המקומי ברונו צ'רלה והפורוורד היווני מייקל בראמוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully