וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כעס בהפועל תל אביב, ביקורת על פרנקו: "כאילו באר שבע שיחקה נגד ילדים"

16.10.2018 / 8:11

במועדון לא מתכוונים לבצע שינויים בסגל נכון לעכשיו, אך אם היכולת לא תשתפר, זה עשוי להשתנות. מקורב על דברי פרנקו: "איך לא הביא את הקבוצה להתמודד עם וואן טריק פוני?". צפו במאמן תוקף עיתונאי במסע"ת: "חתיכת חוצפן, נראה אם תגיע לאיזשהו מקום"

צילום מסך

הפועל תל אביב הושפלה אמש (שני) בסיום המחזור השני בליגת העל כשהובסה 105:73 בידי הפועל באר שבע/בני שמעון בהיכל הקונכייה. הקבוצה של דני פרנקו פתחה את המשחק רע מאוד, אך בתחילה עוד הייתה במשחק, עד סיום הרבע הראשון, אז החלה הנפילה שלה. ההתפרקות הגדולה הייתה במחצית השנייה אותה הפסידה 53:34.

בקבוצה דיברו בסיום לא מעט על הדרך שבה הגיעו השחקנים למשחק, אך לא הסירו את האחריות מהצוות המקצועי: "זה היה נראה כאילו באר שבע משחקת נגד קבוצה של ילדים", אמר אחד מאנשי המועדון, "השחקנים לא ירדו מהאוטובוס, כולם היו מנומנמים ורכים, זה לא מתקבל על הדעת". מקורב אחר הצביע על דבריו של דני פרנקו בסיום כי באר שבע היא "וואן טריק פוני": "אם זה נכון, אז איך בתשעה ימים של הכנה הוא לא הביא את הקבוצה להתמודד עם הוואן טריק פוני הזה?".

במסע"ת בסיום המשחק תקף פרנקו את אחד העיתונאים ואמר לו: "אתה חתיכת חוצפן. מה המקצוע שלך? אתה עיתונאי? אני אקרא את הטורים שלך נראה מה כתבת. נראה אם תגיע לאיזשהו מקום".

עוד בנושא

מעבר לקשת: באר שבע השפילה את הפועל תל אביב בחגיגת שלשות משוגעת
דני פרנקו: "באר שבע היא וואן טריק פוני"
בואו לעקוב אחרי וואלה! ספורט באינסטגרם

דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
חוטף מכל הכיוונים. דני פרנקו/דני מרון

בשלב הזה אין בכוונת הנהלת הקבוצה לאשר שינויים בסגל, כשהרצון של הצוות המקצועי הוא לראות בחזרה את ג'רל מקניל באדום, דבר שלא ייצא אל הפועל ככל הנראה: "מצד שני, אם היכולת הזאת לא תשתנה, יהיו שינויים, גם אם זה יעלה לנו כסף. אף אחד לא ירשה שנראה ככה".

מי שנשלח אל התקשורת להסביר את היכולת הוא הפורוורד תומר גינת: "באנו רכים. מהשנייה הראשונה של המשחק הם קפצו עלינו עם הלחץ שלהם. היה לנו קשה להגיב לזה, נצטרך לראות את המשחק ולעשות בדק בית לנסות לראות מה עשינו לא בסדר, נתכונן לשבוע הבא. ראינו את הפועל באר שבע בשבוע שעבר וידענו שהם משחקים אגרסיבי, ניסינו להתכונן לזה, וכנראה הגישה שבאנו איתה הייתה רכה מדי, זה לא צריך לקרות לנו. נצטרך לעבוד על זה, לדאוג שזה לא יקרה שוב, אי אפשר להראות ככה".

עוד באותו נושא

ספאחיה: "החיסרון של פארגו לא מהווה תירוץ מול צסק"א, מצפה לשיפור ביכולת"

לכתבה המלאה
רפי מנקו שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
על הפנים. רפי מנקו/דני מרון

על הפערים בין המשחק נגד אילת למשחק אמש אמר גינת: "כל משחק בליגה הזאת מתפתח אחרת, הסגנון של הקבוצות הוא שונה. במשחק הראשון שיחקנו כדורסל טוב, צריך לתת קרדיט לבאר שבע על הצורה בה הם באו לשחק, נקווה שבשבוע הבא נבוא בגישה הרבה יותר אגרסיבית".

בקבוצה הדגישו את העידוד של הקהל האדום, כאשר 400 אוהדים הגיעו לבירת הנגב ולא הפסיקו לתמוך גם ברבע האחרון המביך: "מגיע קרדיט לקהל שלנו שגם בפיגור 30 המשיך לדחוף. אנחנו מעריכים את זה מאוד, נעשה הכל כדי שהם לא יבואו שוב ויראו גישה כזאת", אמר גינת בסיום.

  • עוד באותו נושא:
  • דני פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully