וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים מתכוננת לליטקאבליס: "מדובר בקבוצה מסוכנת וחכמה"

15.10.2018 / 23:55

האדומים רוצים להמשיך את המומנטום הנהדר מאתונה ויארחו את הליטאים למשחק במסגרת הסיבוב השני של ליגת האלופות (שלישי, 20:45, 5STARS). עודד קטש: "הכושר הטוב לא משנה, כל משחק הוא בפני עצמו"

one

לאחר ניצחון החוץ המרשים בשבוע שעבר מול א.א.ק אתונה במשחק הפתיחה של ליגת האלופות, הפועל ירושלים תערוך מחר (שלישי, 20:45, 5STARS) את משחק הבכורה הביתי במפעל נגד ליטקאבליס פוניבז'.

עוד בנושא

שובו של הג'ינג'י: ארז אדלשטיין יפרשן את משחקי הפועל ירושלים בליגת האלופות
אכזבה בהפועל תל אביב: "כישרון לא מנצח לך משחקים"

מאמן הפועל ירושלים עודד קטש. דני מרון
משחק בכורה אירופי בארנה. עודד קטש (צילום: דני מרון)/דני מרון

מאמן הקבוצה עודד קטש אמר לקראת המשחק: "היינו טובים במשחקים האחרונים שלנו וניצחנו, אך זה לא אומר שום דבר. כל משחק הוא בפני עצמו. ליטקאבליס היא קבוצה קשוחה לא פחות מא.א.ק אתונה, שמציגה כדורסל טוב. הליטאים קולעים היטב, חכמים בסגנון המשחק שלהם ויש להם כמה שחקנים עם יכולות. מדובר בקבוצה מסוכנת, כך שאסור לתת להם לשחק את המשחק שלהם. צריך להגיע באנרגיה הנכונה מהרגע הראשון ולהוציא אותם מהמשחק. זו קבוצה מאומנת מלאה בחכמת משחק. אנחנו בדרך לארבעה משחקי חוץ נוספים, חשוב לעשות וי על המשחק הזה לפני כן".

דשון באטלר הוסיף: "אנחנו צריכים לעשות מה שצריך. לשחק חזק בשני הצדדים של המגרש, להיות מרוכזים בכל הנוגע לריבאונד ולשחק קבוצתי. אלו נקודות מפתח בכל התמודדות מול כל קבוצה". על כך שלא שיחק מוקדם יותר השבוע בניצחון מול מכבי ראשון לציון: "לא הייתי כשיר במאת האחוזים, המאמן העדיף שאשמור את האנרגיות שלי למשחק הקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully