וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל פרידמן מציע למכירה את מדליית הזהב האולימפית שבה זכה באתונה

15.10.2018 / 15:30

הגולש, שב-2004 רשם את ההישג הגדול אי פעם של ישראל במשחקים האולימפיים, הודיע בפייסבוק שהוא מעוניין למכור את המדליה. על הסיבה שבגללה הוא מוכר אמר: "אני צריך את הכסף"

גולש רוח ישראלי גל פרידמן. ברני ארדוב
מציע את המדליה למכירה. גל פרידמן/ברני ארדוב

גל פרידמן הודיע שהוא מתכוון למכור את מדליית הזהב שבה זכה במשחקים האולימפיים באתונה 2004. פרידמן, שבדירוג וואלה! על הספורטאים הגדולים בתודלות מדינת ישראל הגיע למקום השני, זכה בשתי מדליות אולימפיות במהלך הקריירה שלו. ההישג הכי גדול שלו היה מדליית הזהב באולימפיאדת אתונה 2004, אבל הוא זכה גם במדליית ארד באולימפיאדת אטלנטה 1996, היה אלוף העולם ב-2002, וזכה גם בשתי מדליות באליפויות העולם, וארבע מדליות באליפויות אירופה.

היום (שני) הוא פרסם פוסט בפייסבוק שבו כתב "מחפש תותח אי-ביי, שמבין במכירה פומבית של פריט נדיר, היחיד מסוגו בארץ". כידוע, פרידמן הוא הספורטאי היחיד בתולדות ישראל שזכה במדליית זהב אולימפית. פרידמן אישר כי הוא אכן מתכוון למכור את המדליה, זו שגרמה לשרת הספורט דאז לקפץ על הפודיום בסצינה בלתי נשכחת. כשרבים הפצירו בו לא לעשות זאת, הוא ענה בפוסט בפייסבוק: "יש לכם משהו טוב לעשות איתה?", או "תשובות רק לרציניים עם כסף". רק לאחרונה פרידמן עשה הסבה המקצועית, כשהפך לצלם אירועים.

לשאלה מדוע החליט למכור את המדליה אמר פרידמן לוואלה ספורט: "בינתיים אני בודק כמה היא שווה. אני צריך את הכסף. היא תימכר במחיר שנראה לי ראוי".

  • עוד באותו נושא:
  • גל פרידמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully