וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיירן הפתיעה את פנאתינייקוס, ברצלונה הפסידה לגראן קנאריה

40 דקות צמודות בגרמניה הסתיימו עם 79:80 למארחת, בארסה במאזן 2:0 ביורוליג אחרי הפסד 87:86 דרמטי באיים הקנאריים. בודוצ'נוסט הפסידה לדרושאפקה 71:63 לפני מכבי תל אביב

סבטיסלב פשיץ' מאמן באיירן מינכן. GettyImages
לא לפתיחה כזו קיוו בברצלונה. פשיץ'/GettyImages

במקביל למשחק של מכבי תל אביב מול צסק"א מוסקבה, המחזור השני ביורוליג החל עם הפסדה של בודוצ'נוסט, היריבה הבאה של הצהובים, 71:63 לדרושאפקה. שני המשחקים המאוחרים היו דרמטיים והסתיימו עם הפתעות; באיירן מינכן ניצחה את פנאתינייקוס 79:80 וגראן קנאריה גברה על ברצלונה 86:87. כריסטופר אוואנס קלע 19 עבור המארחת והאנה הוסיף 14. קייל קוריק שחזר לגראן קנאריה ארנה - מקום בו רשם שלוש שנים מוצלחות מבחינה מקצועית ועבר חוויה משנת חיים (שלושה ניתוחים להסרת גידולים מהמוח) - צלף 24 נקודות במדי ברצלונה. אנטה טומיץ' סיים עם 18.

seperator

גראן קנאריה - ברצלונה 86:87

הפסד מפתיע לברצלונה, שירדה למאזן 2:0 והפסידה ליריבתה לליגה הספרדית לראשונה אחרי שלושה משחקים. אחרי משחק צמוד נרשמה דרמה גדולה באיים הקנאריים. הקבוצה המקומית חזרה מפיגור של 7 נקודות ברבע האחרון וקלווין האנה קבע 86:87 לזכותה עם שתי קליעות מהקו פחות מ-4 שניות לסיום. הקטלנים לקחו טיים אאוט וקווין פאנגוס זרק על הבאזר והחטיא.

ניהאד דדוביץ', שחקן באיירן מינכן. GettyImages
הוליך את באיירן לניצחון מפתיע. דדוביץ'/GettyImages

באיירן מינכן - פנאתינייקוס 79:80

ניצחון מפתיע לגרמנים, דווקא אחרי התבוסה הביתית לאנאדולו אפס. המשחק היה צמוד לכל אורכו, כשהיתרון עובר מצד לצד כמה פעמים ולא עולה בשום שלב על 7 נקודות (4:11 ליוונים בפתיחה). קור רוח של ניהאד דדוביץ' מהקו בדקות הסיום סימן לבאיירן את הדרך לניצחון. הבוסני סיים עם 19 נקודות והוא הסתייע ב-12 של דנילו ברתל וב-11 של ולדימיר לוצ'יץ' ו-11 של דווין בוקר. קית' לנגפורד הוביל את פאו עם 18 נקודות, ניק קלאתיס קלע 9 וחילק 8 אסיסטים.

seperator

דרושאפקה - בודוצ'נוסט 63:71

יומיים לפני המשחק הביתי מול מכבי תל אביב, בודוצ'נוסט רשמה הפסד שני במפעל. אלופת היורוקאפ קיבלה משחק בית נוח אחרי ההפסד לריאל מדריד במחזור הפתיחה, ולמרות רבע ראשון רע בו פיגרה 25:14, רצה נהדר ברבע השני עם 10:25 ושמרה על היתרון במחצית השנייה. זאניס פיינרס היה הקלע הבולט עם 15 נקודות וסטנטון קיד עזר לו עם 12, כשאת המפסידה הובילו ארל קלארק ונמניה גורדיץ' עם 11 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully