וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המושבה הספרדית ביונייטד תפורק? דה חאה, מאטה והררה שוקלים לעזוב

פריס סן ז'רמן "עוקבת מקרוב אחרי ההתפתחויות" עם השוער, והכוונה של חבריו הקרובים למצוא קבוצה אחרת בקיץ מגבירה את הרהוריו. אנטוניו ולנסיה גם כן צפוי לעזוב עם סיום העונה

עריכת וידאו: מתן חדד

עם מוריניו או בלעדיו, מנצ'סטר יונייטד מתכוננת לקיץ פעיל במיוחד. לא פחות מ-11 שחקנים יסיימו חוזה בסוף העונה, ונראה שהבכירים שבהם כבר פוזלים לקבוצות אחרות.

אחרי שאמש (ראשון) רומלו לוקאקו רמז על עזיבה ליובנטוס וצוטט כאומר ש"אני מקווה לעבור לאיטליה", גם דויד דה חאה כבר בוחן מאחורי הקלעים מעבר לקבוצה גדולה אחרת. על פי דיווח ב"דיילי מייל", פריס סן ז'רמן "עוקבת מקרוב" אחרי ההתפתחויות סביב השוער ותהיה מוכנה להחתימו בסכום גבוה. דה חאה "לא ממהר" לחתום על חוזה חדש ביונייטד למרות שהקבוצה מפעילה עליו לחץ, ופתוח לאפשרות לעבור לצרפת (אם יצורף, ג'אנלואיג'י בופון צפוי לעזוב/לפרוש) או חזרה לספרד, שם הוא מחוזר זמן רב על ידי ריאל מדריד.

הרהורי העזיבה של דה חאה מתחזקים בעקבות הרצון של חבריו הקרובים ושותפיו למושבה הספרדית באולד טראפורד חואן מאטה ואנדר הררה לעזוב בסיום העונה. מאטה לא קיבל הצעה להארכת חוזה וגם לא צפוי לקבל כזו בעתיד, ולכן שוקל אפשרויות שיש לו בספרד. הררה דווקא קיבל הצעה לחוזה חדש, אולם לא בסכומים שציפה.

גם אנטוניו ולנסיה צפוי לעזוב, בזכות סעיף שמאפשר לו להשתחרר ללא תמורה בסיום העונה. הקשר זוכה לעניין בגרמניה וטורקיה.

עוד בנושא

הזאר: "מוריניו נהדר אם מנצחים, אבל אם מפסידים הוא יוצא נגד שחקניו"
מת'יו לה טיסייה חוגג 50: השערים הגדולים של הכדורגלן האגדי

דויד דה חאה שוער מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
יעזוב בעקבות החברים הטובים? דה חאה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully