וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תחושת החמצה במכבי תל אביב, בלאק: "אני מאוד אופטימי, יש פוטנציאל"

12.10.2018 / 7:27

רגשות מעורבים אצל הצהובים אחרי ההפסד לפנאתינייקוס: ספאחיה העיר על האיבודים והסלים הקלים, ווילבקין המתוסכל "לא יודע מה קרה ברבע האחרון", אבל בלאק ורול מסכימים - יש ממה להתעודד

נבן ספאחיה מתדרך את שחקני מכבי תל אביב. הטוויטר של מכבי תל אביב, אתר רשמי
תסמונת הרבע האחרון שוב פגעה במכבי תל אביב/אתר רשמי, הטוויטר של מכבי תל אביב

תחושת החמצה במכבי תל אביב לאחר ההפסד 89:84 אמש (חמישי) לפנאתינייקוס במחזור הפתיחה ביורוליג. המאמן נבן ספאחיה העיר בסיום לשחקנים על האיבודים ועל סלים קלים שקלעו היוונים, וכעת הם יצטרכו ליישם במהירות רבה, שכן כבר ביום שלישי מצפה להם משחק בית מול צסק"א מוסקבה החזקה.

למרות התסכול מהתוצאה, במכבי שיבחו את היכולת של סקוטי ווילבקין (24 נקודות ו-8 אסיסטים) ושאבו עידוד מכך שנאבקו על הניצחון עד הסיום גם בהיעדרו של ג'רמי פארגו הפצוע.

מייקל רול סיכם, שהציג יכולת התקפית טובה וסיים עם 15 נקודות ו-3 אסיסטים, סיכם: "היו לנו שלושה רבעים טובים, אבל מה שהכריע בסוף את הסיפור זה הניסיון שיש לפנאתינייקוס. הם משחקים יחד תקופה ארוכה וזה עוזר להם להשיג סלים קלים. אנחנו עדיין עובדים על התיאום והכימיה, אבל אהבתי מה שראיתי היום מהשחקנים - את המלחמה שלנו, את הקאמבק, את הנחישות. אם נצמצם את השגיאות, יהיה בסדר".

עוד בנושא

מכבי תל אביב הפסידה 89:84 לפנאתינייקוס ביוון
ווילבקין: "גאה בדרך בה שיחקנו, עשינו צעד קדימה"

שחקן מכבי תל אביב טאריק בלאק. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
יש מקום לאופטימיות. טאריק בלאק/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

סקוטי ווילבקין נראה מאוכזב מאוד בחדר ההלבשה, והופתע מאיבוד הריכוז בדקות הסיום: "אני לא יודע מה קרה ברבע האחרון, היו לנו כמה מהלכים יפים, כמה פוזשנים טובים, אבל אז היו כמה שהרבה פחות. היו יותר מדי איבודים, גם לי היו כמה קריטיים. נתנו להם לקלוע סלים קלים. אבל לדעתי עדיין התקדמנו בצורה יפה".

טאריק בלאק, שהיה מהטובים בשורות מכבי תל אביב גם כן עם 14 נקודות ו-6 ריבאונדים, ניתח: "היו דברים שעשינו טוב, הראנו שיש לנו פוטנציאל כקבוצה, הוכחנו מה אנחנו יכולים לעשות. אני מאוד אופטימי, למרות שיש עוד הרבה מה לתקן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully