וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקוטי ווילבקין: "אני גאה בדרך בה שיחקנו, עשינו צעד קדימה"

11.10.2018 / 23:06

שחקנה החדש של מכבי תל אביב לא התרגש יותר מדי אחרי ההפסד לפנאתינייקוס: "המשכנו להילחם עד הסוף". ספאחיה: "הם טובים מדי כדי לאפשר לנו לנצח כשאנחנו מאבדים כל כך הרבה כדורים"

מכבי תל אביב פתחה את עונת היורוליג שלה עם הפסד 89:84 לפנאתינייקוס באואקה. הצהובים, שקיבלו הגרלה אכזרית ויארחו כבר ביום שלישי את צסק"א מוסקבה, הצליחו לתת פייט בזכות משחק מצוין של ווילבקין, אבל היוונים לחצו על הגז ברבע הרביעי בדרך לניצחון חמישי רצוף על מכבי תל אביב במפגשים האחרונים.

עוד בנושא:

עונת היורוליג של מכבי תל אביב נפתחה עם הפסד לפנאתינייקוס

נבן ספאחיה מתדרך את שחקני מכבי תל אביב. הטוויטר של מכבי תל אביב, אתר רשמי
פתיחה עם הפסד. ספאחיה ושחקניו/אתר רשמי, הטוויטר של מכבי תל אביב

מאמן מכבי תל אביב נבן ספאחיה אמר בסיום: "היה משחק צמוד. איבדנו ריכוז ברבע האחרון ונתנו להם לקלוע הרבה סלים זולים. אם מסתכלים על הנתונים, ההבדל היחיד הוא באיבוד. הם טובים מדי ומנוסים מדי כדי לאפשר לנו לנצח כשאנחנו מאבדים כל כך הרבה כדורים. כמו כן, כשאנחנו קולעים 84 נקודות, אנחנו לא צריכים לשחק מהלכים של בידוד כמו שעשינו בסיום, אבל זה גם בגלל שהגענו למשחק הזה עם רכז אחד. הקבוצה הזו לא קרובה אפילו ל-100% מהאפשרויות שלה, זה משהו שנבנה במהלך העונה, גם התקפית וגם הגנתית, בלי קשר לכמה נקודות שקלענו הערב. חלק מהמשחק היה טוב מאוד".

סקוטי ווילבקין, שהפציץ 24 נקודות ו-8 אסיסטים, אמר: "אני חושב שבשבילנו זה היה מבחן ראשון טוב. זה מגרש קשה מאוד ואני חושב ששיחקנו טוב. איבדנו יותר מדי כדורים, אנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים ובעיקר בהגנה. המשכנו להילחם עד הסוף. פארגו חסר לנו, הוא שחקן מעולה. אני מקווה שהוא יחזור במהרה. כששחקנים לא כשירים, אז אחרים לוקחים יותר אחריות. מחכה לנו משחק קשה מול צסק"א, היא קבוצה חזקה ויהיה משחק קשה. אני גאה בדרך שבה שיחקנו, עשינו צעד קדימה היום".

טאריק בלאק הסנטר החדש אמר: "היה משחק קשה מאוד, פתחנו לא טוב אבל נלחמנו חזק. צריך ללמוד מהמשחק הזה לקראת ההמשך".

מאמן פאו צ'אבי פסקוואל אמר אחרי המשחק: "היה משחק טיפוסי עבור המחזור הראשון עם הרבה טעויות, במיוחד בהגנה. יש לנו הרבה דברים לשפר והרבה דברים ללמוד מהמשחק הזה. לקראת הסיום, כשכבר שלטנו במשחק, איבדנו פעמיים את הכדור ברציפות וזה בלתי מתקבל על הדעת ברמה הזאת. אבל אנחנו בהתחלה וזה הגיוני שיהיו טעויות כאלה".

כוכב פנאתינייקוס ניק קלאתיס הוסיף: "ההגנה שלנו עזרה לנו לנצח. נתנו להם לקלוע יותר מדי במחצית הראשונה כשאפשרנו להם לקלוע 45. אנחנו קבוצה שנבנית ממשחק ההגנה שלה ואז ההתקפה נובעת מזה כבר. אנחנו נלך ונשתפר, זה רק המשחק הראשון של העונה. טוב שהצלחנו להשיג את הניצחון, אבל אנחנו נלך ונשתפר ונלמד מזה".

מאט לוג'סקי, שקלע 20 נקודות, אמר: "שיחקנו ביחד. היה לנו ערב טוב מאוד מבחינה התקפית. אף פעם לא קל לנצח במשחק הראשון של העונה, במיוחד בבית. אני שמח מאוד שניצחנו. יש לנו הרבה דברים לשפר, אבל זה ניצחון טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully