וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקליש תחת אש: "הופעה חסרת יכולת, לא היה לו מושג מה הוא עושה"

ביקורת חריפה בסקוטלנד אחרי ההפסד בישראל: "התוצאה הייתה רעה, היכולת אפילו גרועה יותר". שחקן העבר האגדי, ווילי מילר: "אני בהלם". בילי דודס: "השחקנים לא מתאימים למערך"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

מאמן נבחרת סקוטלנד, אלכס מקליש, סופג אש צולבת מהתקשורת בארצו אחרי ההפסד 2:1 לישראל בחיפה. המערך של מקליש, כמו גם בחירת השחקנים שלו, עומדים תחת סימני שאלה כבר זמן רב, אבל הניצחון 0:2 על אלבניה בספטמבר הנמיך את הלהבות. אבל החל מאתמול שוב מדובר בשריפה.

מקליש אגב, הגיע שש אלי קרב למסיבת העיתונאים אחרי המשחק ואמר בין היתר: "אם הייתי משחק עם ארבעה בהגנה, אתם (התקשורת) הייתם אומרים לי לשחק בשיטה אחרת. אני יודע איך זה עובד".

ב"דיילי רקורד" כתבו: "אסון לסקוטלנד בחיפה. התוצאה הייתה רעה, ההופעה אפילו גרועה יותר". שליח BBC סקוטלנד לחיפה, אלאסדייר לאמונט ביפר: "אני לא זוכר קריאות בוז ושריקות כאלו מצד האוהדים כבר הרבה זמן, אולי אפילו אף פעם. סקוטלנד עשתה צעד גדול אחורה".

עוד בנושא:

ישראל ניצחה את סקוטלנד 1:2 בליגת האומות
מקליש תקף את התקשורת אחרי ההפסד בחיפה

מאמן נבחרת סקוטלנד, אלכס מקליש. ברני ארדוב
הכותב הבכיר של ה-BBC: "זה ה-1:2 הכי חד צדדי שראיתי בחיי". מקליש/ברני ארדוב

הכותב הבכיר של BBC סקוטלנד, טום אינגליש, כתב: "זה ה-1:2 הכי חד צדדי שראיתי בחיי. הופעה חסרת יכולת, ואני עדין. חייבים להסתכל על המאמן, הוא העלה לכר הדשא 11 שחקנים ולא היה לו מושג מה הוא עושה".

שחקן העבר האגדי של נבחרת סקוטלנד, ווילי מילר, היה חריף: "לישראל היו 23 איומים על השער. אסור שזה יקרה, אבל זה בגלל שאנחנו לא הופענו. החלוצים לא איימו, הקישור היה נוראי והמגנים לא היו יכולים לשחק יותר גרוע מזה... השוער אלן מקגרגור הוא היחיד שיכול לקבל ציון עובר. אני בהלם, לא חשבתי שהם מסוגלים לרשום הופעה כל כך רעה".

חלוץ העבר בילי דודס הוסיף: "אפשר לשבת עכשיו שעתיים-שלוש ולנתח את המשחק, אבל הכל הלך לא טוב. מדהים כמה דברים פשוט לא עבדו. שיחקתי במערך 3-5-2 בעבר וזה בסדר אם יש לך את השחקנים המתאימים, אבל אני לא חושב שזה המקרה אצלנו. היו יותר מדי שחקנים שלא שיחקו בעמדות שלהם".

עוד באותו נושא

ארבע נקודות אמורות להספיק: סיכויי העלייה של נבחרת ישראל

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully