וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולדן סטייט? המהמרים בלאס וגאס מאמינים: הלייקרס או בוסטון אלופות

שתי האימפריות מהמערב והמזרח מובילות בגדול בטבלת ההימורים של לאס וגאס כאלופות ה-NBA, יוסטון שלישית והאלופה הרחק מאחור. סטיב קר מונה לעוזרו של גרג פופוביץ' בנבחרת ארה"ב

לברון ג'יימס, לוס אנג'לס לייקרס, מול קווין דוראנט, גולדן סטייט ווריירס. רויטרס
יכול באמת לאיים על גולדן סטייט ודוראנט? לברון ג'ייממס/רויטרס

גולדן סטייט אלופת ה-NBA המכהנת התחזקה עוד יותר הקיץ כשהשלימה חמישייה של אולסטארים וצירפה את דמרכוס קאזינס מניו אורלינס, סנטר שלפני הפציעה שלו היה הטוב ביותר בליגה. הווריירס הם כמובן הפייבוריטים הגדולים לזכות באליפות גם השנה, אבל מסתבר שלא אם שואלים את המהמרים הגדולים של לאס וגאס.

"כולם מהמרים על גמר של הלייקרס נגד בוסטון", האמרה הזו שייכת לג'ף סטונבאק, הבעלים של MGM sportsbook, חברת הימורים גדולה בארה"ב. לפי בדיקה שנעשתה בבירת ההימורים של אמריקה, המעבר של לברון ג'יימס ללייקרס עשה את שלו ורוב המהמרים שמו את כספם על הקבוצה הזו כאלופת ה-NBA העונה בעוד שבוסטון היא הפייבוריטית במזרח וצמודה במקום השני עם 18 הימורים פחות בלבד. הרחק במקום השלישי נמצאת יוסטון של הארדן ופול. "אחרי הלייקרס וסלטיקס יש פער עצום", אמר ג'ף שרמן אחד ממנהליה של SuperBook בלאס וגאס.

עוד בנושא:

ג'ימי באטלר מסביר את ההתפרצות: "כל האמוציות יצאו החוצה ברגע אחד"
קדם עונה: לברון ניצח את גולדן סטייט, 5 נקודות לעומרי כספי

שחקן יוסטון ג'יימס הארדן, שחקן בוסטון קיירי אירווינג. AP
במקום השני והשלישי. קיירי והארדן/AP

איפה גולדן סטייט אתם שואלים? מעט מאוד מהמרים בלאס וגאס הולכים על האלופה שתהיה פייבוריטית עצומה לזכות בתואר גם העונה. הסיבה למיעוט ההימורים על הווריירס היא היחס הנמוך שהיא מקבלת, כאשר אם תשימו 200 דולר עליה, תרוויחו 100 דולר בלבד אם היא תזכה באליפות. מאידך, המהמרים הכבדים ששמים השקעות גדולות הולכים על הווריירס ואפשר להבין אותם.

אחרי כמה שנים מתוסכלות בעידן שאחרי קובי בריאנט, הלייקרס רוצים לחזור לקדמת הבמה והם בהחלט מסוגלים לעשות את זה עם השחקן הטוב על הפלנטה שיקבל סיוע משחקן מנוסה כמו רייג'ון רונדו ושחקנים צעירים מבטיחים כמו ברנדון אינגרם שנראה מצוין בהכנה ולונזו בול, מי שאמור להיות אחד מכוכבי העתיד של הליגה.

* אפרופו גולדן סטייט, סטיב קר מאמן האלופה מונה היום לעוזרו של גרג פופוביץ' מאמן נבחרת ארה"ב. בנוסף, פופוביץ' מינה את נייט מקמילאן מאמנה של אינדיאנה וג'יי ורייט מאמנה של וילאנובה לעוזריו. פופוביץ' והצוות המסייע שלו יעבדו עם הנבחרת ויובילו אותה באליפות העולם בסין ב-2019 ושנה לאחר מכן באולימפיאדה בטוקיו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully