וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ימי באטלר מסביר את ההתפרצות: "כל האמוציות יצאו החוצה ברגע אחד"

אחרי שגרם לסערה באימון מינסוטה, תקף וקילל את הג'נרל מנג'ר והקניט את חבריו לקבוצה, הגארד לא מתחרט וממשיך לעקוץ את וויגינס וטאונס. דיווח: יוסטון סירבה לקבל אותו בתמורה לטאקר וגורדון

ג'ימי באטלר, מינסוטה טימברוולבס. GettyImages
לא רגוע במינסוטה. באטלר/GettyImages

חמישה ימים בלבד נותרו לפתיחת העונה ב-NBA, והסערה סביב ג'ימי באטלר נמשכת. אמש (רביעי) התייצב באטלר לראשונה לאימון מינסוטה אחרי שבועות ארוכים בהם הנסיונות להעביר אותו בטרייד כשלו, ולא היסס להראות למי מהארגון עד כמה הוא מעוניין לעזוב.

במהלך האימון תקף באטלר מילולית את המאמן טום תיבודו ואת הג'נרל מנג'ר סקוט ליידן, הקניט את חבריו לקבוצה ונראה נחוש להעביר להם מסר, כשבשלב מסוים הוא צוות לחמישייה השנייה של הקבוצה והוביל אותה לניצחון על החמישייה הראשונה, רק כדי להתרברב בפני קארל אנתוני טאונס: "אתה לא יכול לעשות מולי כלום" (עד שבשלב מסוים טאונס בעט בכדור בכעס, על פי כריס היינס מ"יאהו").

עוד בנושא

קדם עונה: לברון ניצח את גולדן סטייט, 5 נקודות לעומרי כספי
ג'ימי באטלר השתולל באימון מינסוטה ותקף שחקנים ואת תיבודו

מבט מבפנים: ככה באמת נראתה הסערה באימון

הלילה התראיין באטלר הנסער ל-ESPN, והודה ש"רוב הפרסומים על מה שקרה באימון נכונים". לטענת באטלר, "לא שיחקתי כדורסל כך הרבה זמן, ואני בוער מתשוקה. לא התנהגתי ככה כדי להעביר מסר, אלא רק מתוך רצון להיות תחרותי. כל האמוציות שלי התפרצו החוצה. האם זאת היתה הדרך הנכונה להוציא את זה? כנראה שלא, אבל אין לי שליטה על זה".

באטלר הסביר מדוע טאונס ואנדרו וויגינס - עמם הוא מנהל מערכת יחסים מתוחה - ספגו ממנו את רוב האש. "האם אני קשוח עם טאונס? כן, אני כן. אני לא השחקן הכי מוכשר בקבוצה הזאת. מי כן? טאונס. ומי השחקן עם הכי הרבה כישרון טבעי בקבוצה? וויגינס. ומי משחק הכי חזק? אני! אני משחק חזק, אני מקריב את הגוף שלי מדי יום בכל אימון, בכל משחק. זאת התשוקה שלי. כל אחד מנהיג בצורה אחרת. במקרה שלי, ככה זה מראה לאנשים שאני כאן בשבילם".

במקביל, נמשכים הנסיונות למצוא טרייד הולם על באטלר. המגעים מיאמי חודשו בימים האחרונים, אבל גם יוסטון עדיין בתמונה. אמש דווח ב-ESPN שמינסוטה ניסתה ליזום בימים האחרונים טרייד עם הרוקטס במסגרתו יעברו אריק גורדון ופי ג'יי טאקר לטימברוולבס, בעוד באטלר יעשה את הדרך ההפוכה. לעת עתה יוסטון מסרבת לעסקה שכזאת, בעיקר משום שהיא מתעקשת לא לוותר על טאקר.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully